aggicarlsson

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Aggi - 26 juni 2014 16:05

Drog precis bort ett skitäckligt kryp från spinky. 

Kollade inte så noga vad det var men det såg ut som typ en fästing. 

Mormor höll bort pälsen, jag tog pinsetten och drog bort den. Bland det äckligaste jag gjort typ.

Fast jag tror att jag var räddare än vad spinky var haha.


Tog ingen bild eller så, hade inte mobilen i närheten och den var alldeles för äcklig för att vara uppe på bloggen.. :D

Nä men den var riktigt vidrig. 

Nu ska jag duscha sen vid halv 6 typ tänkte jag bege mig hem till esther, ska sova där idag ju.


Hörs

 

ÅÅ sommar kom kom

Av Aggi - 26 juni 2014 13:18

Efter lite forskande i olika affärer så har jag nu hittat ännu fler saker som jag önskar mig:




Pannband 10 mm HazelnutPannband Hazelnut från ps of sweden, strl cob. 

http://www.psofsweden.se/sv/pannband-hazelnut.html

 

 

Pannband 10 mm Pearl, Vintage Gold


Pannband Vintage gold, från ps of sweden, strl cob.

http://www.psofsweden.se/sv/pannband-10-mm-pearl-vintage-gold.html

 

 

Pannband 10 mm Pearl, White Princess


Pannband White ÅPPrincess, från ps of sweden, strl cob. 

http://www.psofsweden.se/sv/pannband/pannband-10-mm-pearl-vintage-white.html

 

Träns Flat Out RevolutionTräns Flat Out Revolution Träns Flat Out Revolution 

Träns flat out revolution. Tycker det är grymt snyggt, det är dessutom utformat för hästens bätsa, trycker inte på många knäsliga nerver osv. 

Men det är väldigt dyrt, precis som allt snyggt i hästvärlden.

http://www.psofsweden.se/sv/for/hasten/trans-flat-out-revoloution-.html

 

 

Presentkort 500 kr


Presentkort på ps of sweden.

 

 

 


Av Aggi - 26 juni 2014 09:15

Måste tipsa om dom här senskydden från hööks.

Har dom i både turkos och svart. Dom svarta har jag haft i lite mer än ett år nu och när dom är tvättade ser dom nästan ut som helt nya. 

Väldigt bra och tåliga skydd, har haft dom svarta på en hopptävling då det hade regnat innan.

Ni kan ju gissa hur leriga mina skydd var efter det..


Men jag rekomenderar verkligen dom!




Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards