aggicarlsson

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Aggi - 27 juni 2014 23:27

Jahapp då var fredagen slut.


Eller det kändes knappt som fredag, hade jag gått i skolan så hade jag varwit helt dölycklig för att det var fredag men nu är det sommarlov och det känns som vilken dag som helst.

Men det känns ändå bra med fredag. För då är det ju lördag imorrn, och det betyder att jag ska till stallet och nu får jag äntligen rida. 

Har inte ridit på snart en månad! 

Ska bli riktigt kul att äntligen å rwida. Vet inte säkert vem jag ska rida men tror jag ska rida snadra.

Är riktigt taggad iaf!


Idag har jag varwit på mammas jobb, vi skulle fixa ett kreditkort till mig men det gick typ inte så vi ska göra det en annan dag. Så istället gick jag och klippte mig. Mitt hår var döslitigt så det var på tiden att jag klippte mig. Klippte topparna och klippte lite uppklippt typ. Men nu känns mitt hår askort, men det ser mycket tjockare å mer välvårdat ut. Förut såg det slitet tunt ut. Men nöjd blev jag.


Nu hade jag tänkt gå å lägga mig men uppdaterar mer under dan imornn.


 

Gaammal bild på mig o lova haha


Av Aggi - 27 juni 2014 13:42

Här kommer lite saker som jag gillar:

 

 

 

Rida på sommaren, asså att kunna rida i linne utan att frysa osv

 


Att ha sommarlov, finns typ inget bättre haha

 

 

Lyssna på musik sent på kvällen och veta att man inte måste gå och lägga sig tidigt

 

 

Gå på djurgårdsmatcher. Man träffar kompisar, ser världens bästa lag och har skitkul

 

 

Vara på semester, chilla vid poolen med musik i lurarna o en iskall coca cola i handen

 

 


 

 

 

Av Aggi - 27 juni 2014 01:37

Nu ska ja å Esther gå o lägga oss.
Vi har åkt skateboard, eller a vi åkte longboard oxå.

Vi har kollat på en asrolig film, tror den hette White chicks eller något sånt typ.
Sen har vi ätit glass och kollat på en massa pewdiepie videos, fan va han är rolig.
Imorrn så ska jag vid halv tolv åka till mamma i kista å klippa mig.
Har inte gjort det på länge så a.
Sen kanske jag kollar lite affärer och sen dra jag hem. Vet inte riktigt vad jag gör då men vi får se.

Gudnajt

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards