aggicarlsson

Alla inlägg under juni 2014

Av Aggi - 8 juni 2014 22:38

Hola!

 

Ska snart sova men skriver ett snabbt inlägg

Har haft en riktigt skön dag med familjen osv. Bara chillat typ.

 

Imorgon är det måndag. Börjar skolan vid 9 nån gång och slutar vid tre tror jag, om vi möjligtvis inte slutar tidigare för vi ska bara ha städdag hela dan så antagligen får vi sluta tidigare! Hoppas det iaf.

 

Efter skolan så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tänkte kolla om tilda o lova vill göra något.

Annars är jag bara hemma, lyssnar på musik, kollar på tv eller nått. Standard eftermiddag typ.


Sen är det tisdag och då har jag inte heller en vanlig skoldag. 

På morgonen så har alla vi sexan tårtkalas typ. Och sen vet jag inte om vi ska ha vanliga lektioner.

Får kolla det imorrn.

Sen är det onsdag och då är det skolavslutning!!

Kan knappt inse det, bara 3 dagar kvar.  Sen har jag gått ut sexan och slutat mellanstadiet! 

Shiit

 

Aja nu måste jag sova

Adiooos

 

 

Av Aggi - 8 juni 2014 17:27

Sitter i solen just nu å solar lite, har även spinky brevid mig. Världens bästa å fetaste katt.


Idag har jag inte gjort mycket.

Skulle varit på brorsans fotbollmatch men jag var så trött så jag pallade inte.

Istället vaknade jag vid halv 12 typ, åt snabb frukost sen satt jag framför datorn å bara chillade.

Sen på eftermiddagen var jag med familjen och brorsans kompis familj nere vid bryggan och åt lunch där osv.

Var riktigt surt att inte få bada när alla andra gick o bada. Aja nu är det bara 10 dagar kvar tills jag får bada typ.

A men det är väl typ det som har hänt idag. 


Snart ska jag o mamma äta middag (pappa o brorsan är på kalas typ)

Vet inte vad vi ska äta, skulle ju inte sitta fel om vi åkte o köpte thai mat eller nått. 

Tror dock inte att det blir så..



.

Av Aggi - 8 juni 2014 12:15

         

Lite torr humor sådär nu på morgonen, ja jag vaknade nu ;)

Av Aggi - 7 juni 2014 20:30

Hade tänkt se på film nu men berättar lite kort om dagen.


Jag har iprincip inte gjort ett piss. 

Vaknade vid halv tolv och skippade frukosten och åt istället lunch vid 12.
Spelade en fifa math helt själv. Sen spelade jag lite fotboll med min brorsa o hans kompisar, eller a jag var domare till deras match eftersom jag inte får spela fotboll.

Sen har jag sett en dokumentär film om hur michael jackson dog osv,


Kommer antagligen mer uppdatering ikväll 

/Aggi

 

Babe<33

Av Aggi - 6 juni 2014 22:54

Upptäckte precis att det här är mitt 740:onde inlägg på denna blogg.

Och att har bloggat sen 2012 så jag har bloggat i ca 2 år.

Rolig fakta mm ellerhur.


Hur som helst. Sitter det ihop eller inte? Hursomhelst, hur som helst. Äh ja vettefan. 
Nu skriver jag hur som helst. Hur som helst så är det lördag imorrn och då brukar jag alltid vara i stallet men imorrn blir det icke så.

Pga att jag har operat bort mitt födelsemärke nu så får jag inte rida eller idrotta på 3 veckor ungefär :/

Inte alls kul. Speciellt tråkigt nu när det snart är sommar och bra väder så man kan rida ut osv å inte frysa ihjäl. Aja, får väl stå ut. Det var ändå mitt val att ta bort det så a. Sen ska jag ju hyra sandra en hel vecka i sommar, längtaar!


Så imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske är med tilda å lova o hittar på något. 

Ingenting planerat iaf.

Idag var jag o mamma i täby centrum och letade kläder till skolavslutningen.

Köpte en klänning från gina och en top från hollister. Klänningen hann jag inte prova där för dom skulle typ stänga så vi tog den men den passade inge bra så den ska vi lämna tillbaks. Toppen från hollister passade däremot riktigt bra så jag tänkte ha den och ett par shorts på skolavslutningen istället.


Nu ska jag kolla nån bra film

Hade gött


   

Finfin

Av Aggi - 6 juni 2014 01:19

Tittar in här lite snabbt innan jag ska sova.


Mamma hade ju somsagt lite kompisar här som åt middag här osv. Jag har inte gjort särskilt mycket, kollat lite tv och suttit framför datorn o bara chillat helt enkelt. 


Imorrn är jag ledig eftersom det är Nationaldagen. Har inte planerat att göra något. 

Men antagligen så vaknar jag sent och bara är hemma o degar hela dan.

Är ju ledig o då får man göra så.

Får se annars om jag ringer nån kompis eller så.


 

Gaammal bild på mig å pånin

Av Aggi - 5 juni 2014 21:48

Tänk att ett djur kan betyda så jäkla mycket för en, helt sjukt.

                                                       Foto: Astrid Persson

Av Aggi - 5 juni 2014 16:17

Har haft en riktigt skön dag hitills.

Började kl 10 och slutade 13.00 ungefär. Och vi hade inte ens en riktig skoldag, vi varr på tranebergsängen och spelade lite fotboll osv. Fast jag kunde inte göra någonting typ :/

Aja det var mycket bättre än att vara i skolan iaf.


Ikväll så ska några av mammas kompisar komma hit o äta middag osv.

Vi har köpt en massa chips, godis Ben & jerry osv. Så det blir en riktigt chill dag.


Nu ska jag mysa lite med spinky fram för tv o scrubs 
/Aggi

   

    

Annas förra smygga medryttarhäst Samba




Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards