aggicarlsson

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Aggi - 1 juli 2014 17:53

Sitter nu på bussen påväg hem från stall med Amanda.

På morgonen så red vi på vallen och hade lite markarbete där på några jättelåga hinder, det var typ som en stock som låg på marken osv.
Sen på eftermiddagen så red vi ut barbacka.
Vi red till en skog och sen tillbaka, det tog en knapp timme ungefär. Dock galopperade vi inte någonting, det började regna lite smått och så var det inget bra underlag att galoppera på så vi sket i det och travade långa sträckor istället.
Så det blev ett ganska lugnt pass.

När jag kommer hem så ska jag duscha, äta middag och sen så ska jag till min kompis som fyller år och ge henne en present.

Sen ska jag antagligen gå å lägga mig, fyller ju år imorrn!
13, tonåring.
Så idag lever jag min sista dag som 12 åring och barn.

Av Aggi - 1 juli 2014 03:15

Har en liten hemlighet - Jag ÄLSKAR vissa gamla låtar, bla annat dom här


The Verve - Bitter Sweet Symphony

 

 


Oasis - Wonderwall

 

 


Michael Jackson - Man In The Mirror

 

 


Oasis - Don't Look Back In Anger

 

 


Shaggy - Boombastic

 

 


Opus - Live Is Life

 

 


U2 - With Or Without You

 

 


U2 - Beautiful Day

 

 


The Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)

 

 

 



The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling

 

 

 


Aa det var några gamla låtar som jag gillar, eller dom 2 sista ärinte såå gamla

Har säkert några fler men det här e dom bästa som jag kommer på just nu.

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards