aggicarlsson

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Aggi - 27 augusti 2014 21:50

Då var onsdagen över. Och i övermorgon så är det fredag!

 

Jag ska snart gå och lägga mig men först ska jag fixa lite med saker som ska med till skolan imorrn, borsta tänderna osv osv.

Börjar vid 9 så behöver inte gå och lägga mig hur tidigt som helst.

Slutar rätt tidigt imorrn och har somsagt inget planerat efter skolan. Sen på kvällen har jag fotbollsträning. 

Och sen dagen efter så är det fredag!

Fy satan vad skönt med helg sen. 

 

Ni har säkert märkt att jag har gjort en ny design. Lite mer stilren med ljusblått och inte lika färgglatt som det var forut. Den andra var rätt rörig så den här kändes bättre.

 

 

Tjockistjejen  

Av Aggi - 27 augusti 2014 18:29

Tjena tjena.

 

Kom hem för nån timme sen och Esther var även här ett litet tag. 

Men vi hann bara fika och snacka ett bra tag typ haha.

Sen behövde hon gå hem.

 

Men jag hade en ganska lång men ändå skön dag i skolan.
Hade inte så många jobbiga och tråkiga ämnen osv. Så det var skönt.

Ikväll så hade jag bara tänkt chilla framför teen wolf eller nån bra film.

Börjar vid 9 imorrn så jag har lite sovmorgon. Sen slutar jag nån gång efter 2 så det blir en rätt kort dag i skolan. När jag slutat blir det nog bara att vara hemma å ta det lugnt. 

Har fotbollsträning sen på kvällen vid halv 8 och tänkte plugga lite när jag kommer hem.

 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards