aggicarlsson

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Aggi - 1 september 2014 21:14

Måndagen avklarad och jag ska snart gå och lägga mig men först uppdaterar jag lite här och sen ska jag kolla på fotbollskväll.

Dom kommer antagligen snacka en hel del om Djurgårns match igår så det vill jag inte missa.

 

Idag har jag inte gjort något speciellt. Slutade skolan vid 3 och drog hem. 

Läste lite NO och Biologi och kollade sen lite på scrubs. Skulle egentligen kollat på teen wolf men det var redan på tv så jag kollade på det istället.

 

 

Imorrn är det tisdag och schemat för mig är som vanligt.

Skolan börjar först vid halv 9 skulle jag tro och sen nån gång runt 3 borde jag sluta.

Sen har jag fotbollsträning i Åkeshov vid 6 på kvällen.

 

Men nu ska jag fixa mig en varm och god kopp te och sätta mig vid tvn och kolla på fotbollskväll.

Hörs

 

Gammal bild på skitpånin  

Av Aggi - 1 september 2014 19:46

Det här med att kunna göra en helt perfekt design är inte det lättaste.

Nu har jag ändrat design 3 ggr på typ en vecka. Blir aldrig riktigt nöjd. 

 

Vad tycker ni? Säg vilken av dom 3 som ni tycker att jag borde ha.

 

     
 

Av Aggi - 1 september 2014 12:47

Sitter nu i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja.

Hitills har det varit rätt lugnt och inga jobbiga lektioner.
Nu återstår det bara 2 lektioner sen slutar jag 15.00 och då drar jag hem och pluggar lite, tänkte även kolla något avsnitt av teen wolf om jag hinner.

Sen resten av kvällen är det inget planerat så jag blir antagligen bara hemma å chillar.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards