aggicarlsson

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Aggi - 2 september 2014 21:45

Då var den här dagen äntligen slut. 
En dag närmare helg. Dock så var den här dagen väldigt bra.

 

Skolan gick snabbt och fotbollsträningen var grym! 

Och det var sjukt kul att få ha Jawo på vår träning. 

Vi fick lära oss många bra nya övningar osv. Så det var riktigt kul.

Simon Tibbling var på våran träning i våras och det var askul men det här var minst lika roligt.

 

 

Imorrn är det onsdag och jag har en riktigt lång dag i skolan. Börjar 08.20 och slutar 15.20 :(

Längsta dagen på hela veckan. Usch. 

Men när jag har slutat så ska jag antagligen hänga med brorsan och kolla på hans match. Har ändå inget att göra på eftermiddan så då hänkar jag med honom och hans polare på deras match.

 

Nu ska jag läsa lite biologi, kolla en stund på tv och sen gå och lägga mig. 

Hörs

Fina tjejen    

 

Av Aggi - 2 september 2014 20:15

Kom precis hem från dagens träning som var helt grym, vi hade djurgårns anfallsstjärna Amadou Jawo som tränare.


Riktigt kul!

Av Aggi - 2 september 2014 10:00

Här kommer del 1 av bilderna som Astrid fotade från hoppträningen i lördags. 

 

        

Vi är inte alltid lika samspelta ponnyn å jag..

 

   

Men hon kan vara riktigt fin ibland oxå!

                   

 

 

 
Av Aggi - 2 september 2014 06:30

"Bitter Sweet Symphony" Av The Verve

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards