aggicarlsson

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Aggi - 3 september 2014 20:00

Då var onsdagen över och nu är det inte många dagar kvar till fredag och helg.


Jag gick i skolan till tjugo över tre och hämtade sen brorsan + hans kompisar som skulle på fotbollsmatch.

När vi kom hem så åt vi mellis lite snabbt och sen åkte vi till viksjö och dom spelade sin match.

Att kolla på var väl inte det roligaste men matchen var inte så lång.

 

Sen var vi hemma vid 7 och åt middag och jag har även pluggat lite grann och kollat på film.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen dricka en varm kopp te framför tvn och sen gå och lägga mig.

 

Imorrn är det onsdag och skoldagen är inte särsklit lång. Slutar redan vid 2. 

Sen på kvällen har jag som vanligt fotbollsträning på mossen.

 

   

Av Aggi - 3 september 2014 11:05

Just nu är jag i skolan och snart börjar nästa lektion.
Sen efter den lektionen så är de lunch och sen återstår det typ 3 lektioner sen är dagen slut.

Men på lunchen så ska jag kanske dra hem lite snabbt, glömde min skåpnyckel hemma. Smidigt smidigt.
Men om jag hinner så drar jag hem snabbt och hämtar den.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards