aggicarlsson

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Aggi - 10 september 2014 22:54

Skitbra!

Bästa hoppträningen på länge om jag ska vara ärlig.
I början kändes hon lite halvjobbigt å seg men sen när vi började hoppa ordentligt så taggade hon till och blev pigg.
Hade inte ett enda stopp på hela lektionen.
Och sen hoppade hon gryymt fint över hindrena.

Jag är typ mer än nöjd. Och nu är jag jäkligt taggad inför tävlingen på sön.


Imorrn börjar jag skolan vid 9 och slutar vid 2 nån gång tror jag.
Ska även ha skolfotografering.
Och jag kommer säkert bli lika dålig å ful som varje gång.
Jag nog aldrig blivit riktigt nöjd med dom skolfotona jag har tagit.
Aja.
Sen på kvällen så ska jag först vara med på brorsans fotbollsträning.
För då ska Simon tibbling komma till hans träning och det vill jag verkligen inte missa.

Sen har ja själv fotbollsträning vid halv 8. Sen är jag hemma vid 9 och då blir det antagligen bara chill vid datorn eller liknande.

Nu måste jag hoppa i säng!

Av Aggi - 10 september 2014 16:09

Sitter nu på bussen och är snart framme i stallet.
Hoppträning på schemat, och den börjar 17.00 och jag är framme om typ 10-15 minuter.
Ska hinna fixa iordning Sandra.
Tänkte rida med mitt turkosa schabrak å mitt träns å måste fixa lite med det.
Planen är även att jag rider med Niva bettet nu alla gånger innan tävlingen på söndag så idag så rider jag nog med det.

Av Aggi - 10 september 2014 10:00

"Bang Bang" Av Jessie J, Nicki Minaj & Ariana Grande

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards