aggicarlsson

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Aggi - 14 september 2014 22:30

Ursäkta för den riktigt dåliga uppdateringen.

Hann inte riktigt blogga igår då jag först var i stallet från 09.00-14.30 och sen var hemma ca 30 min och sen åkte på hockeymatch och var då borta hela kvällen.

Och idag har jag hunnit med mycket saker.
Sov riktigt länge på morgonen då hopptävlingen var en eftermiddagstävling.
Jag åkte till tävlingen med Esther å cassandra vid halv ett och kom fram vid ett.
Vi gick banan, fixade med ponnyerna osv.

På framridningen kändes Sandra väldigt pigg och hon bjöd riktigt ordentligt mot hindrena.
På banan sen så kändes hon inte lika pigg men det gick helt okej.
Första hindret hoppade hon lätt och sen mot andra hindret så kände jag redan innan att det inte skulle gå vägen men ändå så gjorde jag inget.
Och det resulterade med att hon stannade. Men jag red på igen och då var jag mycket mer bestämd och då hoppade hon.
Resten av banan flöt på rätt bra men det var riktigt surt med stoppet.
Aja jag är hyfsat nöjd.
Hon skötte sig bra och det var absolut ingen dålig runda. Stoppet var mest mitt fel, jag åkte bara med.
Då jag får skylla mig själv.

Men nog om tävlingen.
Jag har hunnit vara på fotbollsmatch oxå.
Eller jag hann inte se hela.
Jag var hemma vid 17.20 och matchen började 17.30 så jag skyndade mig att byta om och kom sen till andra halvlek.
Mötte upp min kompis William och stod sen i klacken under hela matchen.
Matchen var tyvärr inge bra.
Djurgårn hade inte alls något spel och var inte taggade.
Åtvidaberg vann rättvist med 1-0.
Det säg inte alls bra ut för djurgårn.
Riktigt surt.

Nu måste jag gå och lägga mig för imorrn är det skola igen :/

Av Aggi - 14 september 2014 16:00

Nollan. För precis 2 år, 730 dagar sen var det den sista dagen du fick se ljuset.

Du ska veta att du är mycket saknad och kommer alltid att finnas kvar hos alla här på ridskolan.

 


Av Aggi - 14 september 2014 00:36

Påni å jag e hyfsat taggade till morgondagens hopptävling

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards