aggicarlsson

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Aggi - 16 september 2014 22:37

Tisdagen över.
Imorrn är det onsdag och då är det bara två dagar kvar tills det är fredag.


Idag var jag i skolan tills 3.
Sen kom jag hem och pluggade lite och kollade på scrubs.
Sen var det fotbollsträning och jag mötte upp Elin, Filippa å Linnea i Alvik så tog vi tunnelbanan till träningen. Det var riktigt kul på träningen som vanligt.

Sen kom mamma och hämtade mig och vi käkade middag, jag duschade och så försökte jag plugga men det gick inge vidare.
Kunde inte koncentrera mig då Champions Legue matchen mellan Juventus och Malmö var igång. Så jag kollar på den istället.
Nu återstår det bara nån minut sen ska jag gå och lägga mig.

Imorrn är det onsdag och jag slutar vid halv fyra. Ska försöka plugga mycket direkt när jag kommer hem då jag har SO prov på torsdag.
Annars har jag inget planerat. Men jag kommer antagligen inte att hinna göra mycket mer än att plugga osv så a.

Av Aggi - 16 september 2014 07:00

Här kommer bilderna från hopptävlingen  Del 1 som jag har fotat.

 
















Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards