aggicarlsson

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Aggi - 18 september 2014 23:01

Förlåt för dålig uppdatering.
Hinner inte riktigt uppdatera under dan. Men jag ska försöka att skärpa mig.

Idag har jag varit i skolan. Chillat en stund hemma, varit på fotbollsträning och pluggat.
Fotbollsträningen var nog en av dom roligaste vi haft på riktigt riktigt länge.
Satan va vi skratta och skämtade haha.

Men jag oxå pluggat somsagt, försökte bli klar med mitt TED Tal.
Det ska nämligen vara klart den hör veckan men jag har en svenska lektion imorrn så då ska jag se till o bli klar.

Och imorrn är det fredag!
Skolan slutar vid 3 och då ska jag bara vara hemma och ta det lugnt hela kvällen. Eventuellt kanske träffa Tilda å Lova.
Men jag ska iaf försöka att gå och lägga mig hyfsat tidigt för det har jag inte gjort den här veckan och på lördag så måste jag upp tidigt så a.

Nu ska jag sova men om jag kommer ihåg så slänger jag in något inlägg här imorrn under dan!

Av Aggi - 18 september 2014 07:00

Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg - Håkan Hellström

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards