aggicarlsson

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Aggi - 19 september 2014 20:53

Nu börjar min fredag lida mot sitt slut.

 

Jag har varit grymt trött under dagen så jag har knappt gjort nånting. 

Kom hem vid halv 4 och satte mig då vid tvn ett bra tag. Höll på att somna, så då fatar ni att jag var trött haha.

 

Sen har jag käkat middag och bara suttit framför datorn och kollat lite andra bloggar osv.

Och jag har bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt ikväll då det har blivit väldigt sena kvällar den här veckan så det är nog bra med några extra timmars sömn.

 

Imorrn ska jag till stallet. Dock blir det bara jag och Amanda då Esther och Astrid hade nån grej som dom skulle göra. Typ nånting i skolan.

Jag tror jag ska rida Sandra. Och om jag minns rätt så ska vi ha markarbete, är inte helt säker.

 

Och sen efter stallet så ska jag hem några timmar för att sen gå till Esther.

Jag och Frida ska nämligen sova där imorrn till på söndag då Esthers föräldrar inte ska vara hemma så vi sover där själva, eller a hennes brorsa är hemma men vi är nästan helt själva.

Ska bli riktigt kul!

 


Saknar Cypern grymt mycket  

Av Aggi - 19 september 2014 13:12

Det tyckte jag var roligt och ja jag har hyfsat tråkig humor

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards