aggicarlsson

Alla inlägg den 24 september 2014

Av Aggi - 24 september 2014 23:08

Tjena tjena

Här har det inte varit bra med uppdatering, jag ska försöka skärpa mig men mitt internet på mobilen är slut så jag kan iprincip bara blogga när jag är hemma eller i skolan där jag har wi-fi.

Aja. Dagen har varit fett bra.
Skoldagen som verkade så lång på schemat kändes inte lika lång.
Jag var hemma vid fyra och sen vid halv 6 så kom Issa, Julia och Lova till mig och så drog vi till matchen.
Matchen var inte så rolig att se på. Eller den blev roligare på slutet men hela första halvlek var astråkig, djurgårn brände alla sina målchanser osv.
Men sen i slutet av andra halvlek så gjorde Mark Mayambela 1-0 till DIF.
Då kan vi snacka glädje på läktaren. Herrejäklar vilket firande det blev.
Djurgårn höll kvar sin ledning och vann matchen med 1-0. Riktigt skönt.

Aik förlorade även sin match idag vilket betyder att dom nu är fyra i tabellen och vi är sexa.
Och Malmö vann sin match och därmed verkar dom säkra guldet.
Och jag bryr mig inte om Malmö vinner guld, det viktigaste är att aik int vinner guld.
Sen vill jag gärna att vi hamnar på typ fjärdeplats så får vi även en chans ute i Europa.

Nog pratat om fotboll.
Imorrn är det torsdag och jag slutar redan vid 14.20
Sen på kvällen är det fotbollsträning som gäller. Annars har jag inget planerat.
Nu ska jag gå å lägga mig, är riktigt trött efter allt skrikande på matchen..:D

Av Aggi - 24 september 2014 10:59

Älskar henne så otroligt mycket <3

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards