aggicarlsson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Aggi - 24 oktober 2014 23:45

Morgondagens förmiddag spenderas i stallet.

 

Hopplektion på Niwka, rider hellre min fulis men det går inte alltid.

        

Världens bästa tjej  

 

 

.

Av Aggi - 24 oktober 2014 12:49

Har bestämt mig för att komma tillbaka efter några dagars bloggpaus.

Just nu <33

Av Aggi - 18 oktober 2014 23:51

Hinner inte skriva mycket här.

Match imorrn klockan 08.00
Bäst för mig om jag går och lägger mig nu.

Av Aggi - 17 oktober 2014 23:56

Nu är det äntligen helg och ingen skola på några dagar.

Dagen har varit rätt chill.
Började skolan redan vid åtta då jag skulle på kör och slutade sedan vid tre.
Elin kom till mig vid fem och så drog vi till blackeberg där vi skulle spela två matcher.
Vi torska första matchen med 3-1 tror jag.. Sen vann vi sista matchen med 2-0.
Så det gick helt ok, hade ju helst velat att vi vann båda men men. Det går inte alltid bra.

Imorrn blir det stallet som vanligt.
Har ingen aning om vem jag ska rida så det blir spännande å se.
Vet inte riktigt när jag kommer hem men nån gång på eftermiddagen och då blir det nog bara att ligga hemma å dega framför tvn typ.
Har inga andra planer så det litar åt att det blir något i den vägen..

.

Av Aggi - 16 oktober 2014 23:00

Jag vet att det är asdålig uppdatering här.

Men det jag vet inte vad jag ska blogga om, har inte riktigt någon motivation till att blogga längre.
Vad vill ni läsa om?
För det känns som att jag skriver iprincip samma sak varje dag.
Ni får gärna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om så får jag lite motivation till att skriva om något.

Dagen gick snabbt. Skoldagen var inte alls lång då jag slapp hela eftermiddagen, sen på förmiddagen så hade vi väldigt lugna lektioner.
Fotbollsträningen gick bra.
Vi har turnering imorgon kväll och vi hade en bra känsla idag på träningen så jag är väldigt taggad till morgondagen.

Turneringen vi ska spela är även på 11-mannaplan. Så det blir spännande att prova på. Men somsagt så är jag riktigt taggad och tycker att det ska bli skitkul.
Får hoppas att vi spelar bra och att vi även får med oss någon vinst.

Av Aggi - 15 oktober 2014 22:47

Ska snart gå och lägga mig men tänkte slänga in ett snabbt inlägg här innan dess.

Dagen i skolan kändes som att den aldrig skulle ta slut. Började 08.20 och slutade 15.20
Vilket är vår längsta dag och då har vi (enligt mig) dom allra tråkigaste lektionerna.

När jag tillslut kom hem så Butte jag om lite snabbt och sprang sen å mötte upp issa.
Jag hade ju själv planerat att jag skulle ut och springa och sen sa issa idag i skolan att hon oxå skulle det så då tänkte vi springa tillsammans.
Och det var mycket roligare än att springa helt själv så vi kommer nog göra det flera gånger.

Totalt så sprang vi runt 4-5 km.
Sen när jag kom hem så gjorde jag även lite sittupps, knäböj, armhävningar osv.
Så idag har jag tränat och det känns riktigt bra. Ska göra det nån gång i veckan nu har jag bestämt mig för.

Imorrn är det torsdag och jag har sovmorgon å börjar inte förens tio äver nio. Asskönt.
Sen går jag bara i skolan tills efter lunch för kl 1 så ska mamma hämta upp mig o brorsan då vi ska på begravning.
Vet inte hur länge den håller på. Men sen på kvällen har jag fotbollsträning halv åtta.
Annars blir det som vanligt.

Av Aggi - 14 oktober 2014 23:08

U21 landslaget vann med 4-1 och är nu klara för EM slutspel. Grattis!
Tibbling startade inte matchen men fick spela en del i anda halvlek.
Kan säga att det var en gryymt underhållande match haha.

Nu måste jag sova tackåhej.

Av Aggi - 14 oktober 2014 19:13

Jag hade tänkt gå ut och springa ikväll då jag inte har någon fotbollsträning, så då tänkte jag springa för att röra lite på mig osv.

Men jag är så sjuukt trött efter den här dagen. Kan nog bero på att jag inte alls fått mycket sömn dom senaste dagarna. Igår på idrotten så gjorde vi även en massa styrketräning så jag har as ont i vissa muskler, tänkte vila idag och springa imorrn istället.

Nu så tänkte jag istället kolla andra avsnittet av Portkod 1525.
Sen är det Sveriges U21 landslag som spelar match kl 20.00
Förhoppningvis så är Simon Tibbling med och då tänkte jag kolla på den matchen. Sen blir det nog bara att gå å lägga sig.
Tänkte lägga mig någorlunda tidigt idag så jag får nån extra timmes sömn.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards