aggicarlsson

Alla inlägg under december 2014

Av Aggi - 3 december 2014 22:40

          Bilderna är från några somrar sen då jag hyrde Nellie, läängesen haha  

Av Aggi - 2 december 2014 23:14

fet text får slänga in ett snabbt inlägg här innan jag för och lägger mig.

Under denna dag har jag inte gjort särskilt mycket. Var i skolan som vanligt, sen lämnade jag min brorsa på hans hockeyträning, eller a vi tog bussen dit.
Sen har jag chillat vid datorn och tagit det allmänt lugnt och även hunnit med att plugga lite.
Har en svenska uppgift som ska vara klar på fredag så jag jobbade lite på den.

Imorrn är det onsdag och jag slutar skolan 15.20
Efter det så ska jag, Ebba o issa gynna och sen blir det väl antagligen lite plugg på kvällen eller nått..

Av Aggi - 2 december 2014 10:00

Något som jag gärna skulle vilja ha till Sandra är ett par damasker. 

Tycker det är riktigt snyggt, och det tar ju inte lika lång tid som att linda, men det är minst lika snyggt med matchande damasker på dressyrträning.

 

Det enda dåliga är att jag inte hittar ett par som skulle passa Sandra, hittar bara i ponny eller S, är rädd att ponny kan vara för stort då vissa har det på sina d-ponnyer och S vet jag är alldeles för stort på hennes smala o korta ben.

 

Åååh blir så irriterad. Om någon vet en hemsida där det finns i strl shetland/xs så kommentera gärna.

 

Skulle helst ha ett par i vitt, snyggast på dressyrträning tycker jag haha.

Fast det kan även vara snyggt i mörkbrunt eller svart.

 

 

 

 

 









Av Aggi - 1 december 2014 21:42

Wohoo. 

Idag är det den första december! 

 

Endast 23 dagar kvar till julafton och ännu mindre dagar kvar tills det är jullov! Längtar verkligen.

 

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag fick tillbaka mitt kemiprov som jag gjordeför nån vecka sen och jag fick ett B!

När jag gjorde provet så trodde jag att jag högst skulle få typ ett D för det var skiitsvårt, så jag är ganska nöjd haha.

 

Efter skolan så gick jag, ebba och issa och gymmade i vårt gym. Satans vad jobbigt det var. Vi gjorde många magövningar och nu har jag värsta träningsvärken, inte skönt.

 

   

Av Aggi - 1 december 2014 16:00

Kan inte bestämma mig om jag tycker att det här schabraket är snyggt eller superfult.. Vad tycker ni? 

 


 

Om man skulle vilja ha det så finns det på hööks för 329 kr


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards