aggicarlsson

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Aggi - 17 januari 2015 07:00

Snart drar tävlingssäsongen igång och jag måste ha ett par nya vita ridbyxor.

 

De som jag har just nu är jättesmå och nästan obekväma att rida i..

Så det skulle inte vara fel emd ett par nya.

 

Har kollat in dessa från Hööks

 

  

Dom har silikon vid knät för bästa grep i sadeln, se dessutom ut att vara väldigt sköna.

 


Annars dessa, vanliga helskodda.

 


Men jag skulle gärna vilja prova dom med silikon, dom ser verkligen supersköna ut, och dom är skitsnygga!

Av Aggi - 17 januari 2015 00:38

Imorrn ska jag äntligen till stallet!

 

Den här veckan gick så äckligt långsamt.

Har verkligen längtat till stallet och att träffa världens bästa pålle. 

Skulle gärna vilja rida Sandra, tror dock att jag kommer få rida Vanessa då jag red henne förra gången.

 

Eftermiddagen och kvällen spenderades med Matilda. 

Vi såg på Snuten I Hollywood, käkade massa chips å hade det mys.

 

Jag tänkte nu gå och lägga mig då jag ska upp tidigt imorrn.

Btw, fortsätt ställa frågor till frågestunden!

 

Hadee

 

Mantas Armalis - Sjuuukt jäkla snygg asså

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards