aggicarlsson

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Aggi - 18 januari 2015 18:12

Sorry för den halvtaskiga uppdateringen.

 

Igår var jag i stallet.

Red Vanessa igen och det gick ganska bra. Hon kändes dock mycket segare än förra gången jag red henne.. Men det var kul iaf.

 

Och idag hade jag först fotbollsträning på morgonen och sen åt jag lunch hos mina kusiner och var där några timmar.

 

Har även världens jobbigaste träningsverk i både magen och insidan av låren.

Antar att jag fått det av fotbollsträningen då vi körde en massa konditionstränign och en massa situps, plankan osv. Usch.

 

Ska snart käka middag och sen tänkte jag se på Harry Potter, det måste seriöst vara världens mysigaste filmer som finns, älskar dom.

Sen får jag se om jag hinner med lite plugg oxå..

 

Imorrn är det måndag och jag ska till skolan som vanligt. 

Slutar vid 3, vet inte riktigt vad jag ska göra då. Blir väl att jag bara är hemma och chillar.

Världens bästbästa Sandra    

Av Aggi - 18 januari 2015 06:00


SchoolBoy Q - Collard Greens

 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards