aggicarlsson

Alla inlägg under januari 2015

Av Aggi - 4 januari 2015 15:00

Stötte på världens snyggaste man igår på hockeyn - Erton Fejzullahu

 

Nu spelar han tyvärr för FC Bejing i Kina istället för Djurgår'n.

Riktigt tråkigt :/ 

Men det var kul att få träffa honom igår iaf ;)

 

 

Ignorera gärna mitt face på bilden nedan, var lite för glad och kunde inte le normalt..

DIF
Av Aggi - 3 januari 2015 23:05

Idag har jag sovit länge. Käkat lunch och gått på hockey.

 

Ja det är väl det jag har hunnit med under denna dag.

 

Har inte gått på hockey på aslänge så det var riktigt kul.

 

Djurgårn kvitterade till 1-1 när det var typ 1 min å 30 sekunder kvar av matchen.

Fatta hur det lät när ett fullsatt Hovet jublade efter det.

Sjuk stämning asså.

 

Sen blev det mållöst i förläningen å sen vann djurgårn på starffar.

Förjävla skönt.

 

Imorrn ska jag träffa Frida.

Vi ska äta brunch, kolla lite affärer å rea osv.

Ska vara hos henne vid 11 och sen är vi i stan nån timme så komemr nog inte hem så jättesent.

 

 

DIF
Av Aggi - 3 januari 2015 06:00


Håkan Hellström - För Sent För Edelweiss

Av Aggi - 2 januari 2015 23:50

Utan snö nu dock :/

Av Aggi - 2 januari 2015 15:51

Ps Of Sweden som tillverkar speciella träns som är utformade för hästens bästa,utan tryck på känsliga nerver osv har börjat med en ny grej som jag tycker är riktigt smart.

 


Den heter Pick & Mix.

Och precis som det låter så kan man mixa alla tränsdelar.

Ha ett speciellt nackstycke, speciell nosgrimma, tyglar, sidostycken osv.

 

Hur smart som helst. Har kikat på deras träns och det finns några jag gärna skulle vilja ha.

Men nu vill jag nog hellre göra ett eget designat.

Supercoolt, då har man ju typ ett helt eget träns som inte nån annan har (om inte den har precis samma storlekar på allt osv) 
Man kan även välja olika storlekar på allt. 

Nosgrimman kan tex va i full medans sidostyckena är i cob.

 

Så himla bra!

Älskar det verkligen haha.

 

 


Tränsen jag har kollat in innan är dessa:

Träns Jump Off Revolution

Jump off revolution, 2249 kr

 

 

Träns High Jump Revolution


High jump revolution, 2299 kr

 

 

Träns High Function Revolution

High function revolution, 2299 kr

 

 

 


Men nu tänkte jag istället göra en egen Pick & Mix.

 

Pannband med knäppe, 599kr

 


Pick & Mix pannband, 249 kr

 

Pick & Mix sidostycke med vagga, 249 kr

 


Pick & Mix nosgrimma High function, 649 kr

 

Pick & mix tygel softy, 199 kr



Tillsammans kostar allt 1945 kr.

Vilket är mycket billigare än tränsen jag hade kollat in innan.

 

Sidostyckena är speciellt bra för hästar med känslig mun, vilket då borde funka bra på Sandra.

Tror även att hon skulle bli väldigt snygg i detta träns.

 

Får spara pengar och köpa det.. Skulle såå gärna vilja ha ett.

 

 


Av Aggi - 1 januari 2015 23:25

Ingen vidare update här under dagen då jag gick upp vid halv 2 och sen resten av dan bara legat vid tvn och inte gjort ett piss.

Har inte varit utanför huset en enda gång, eller jo en gång öppnade jag dörren och ropade på Spinky.
Aja.

Jag måste verkligen gå och lägga mig nu för imorrn blir jag hämtad 05.45 av Elin och några andra i laget.
Vi ska nämligen få "jobba" på Ica i Solna.
Eller a vi ska packa upp grejer å sånt mest tror jag.

Så från 06.00 till 10.00 kommer vi att vara på Ica.
Hade aldrig orkat men vi får va betalt för det så a jag får väl dricka lite Cola på morgonen eller något som gör mig lite pigg annars kommer jag inte orka.

Natti

Av Aggi - 1 januari 2015 00:15

Tänkte inleda året med en "Dagens låt" bara för att Håkan Hellström är bäst

 




Håkan Hellström - River En Vacker Dröm

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards