aggicarlsson

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Aggi - 7 februari 2015 20:52

Dagen rullade på grymt bra haha.

 

Red Betty-påni på min lektion. Vilket gick skitbra.

Älskar att rida henne. Hon är så himla rolig.

Dock kräver hon ganska mycket, man kan inte bara sitta och åka med. 

Aja, det gick iaf jättebra.

 

Sen på kvällen har jag haft internturnering med mitt lag.

Jag, Frida och Lovisa vann hela turneringen! 

Och jag hade skitkul.

 

Taggad som satan inför morgondagen. 
För då ska nämligen jag och Issa och några andra gå på match!

Ska möta upp dom vid globen imorrn redan kl 10 typ.

Vi ska käka donken och hänga upp banderoller osv. 

Ska bli grymt kul.

Har inte sett Djurgårn spela match sen typ november.. så det var ett tag sen.

Av Aggi - 7 februari 2015 09:00

Tycker att jag och Sandra har utvecklats ganska mycket i dressyren, även i hoppningen, hittade dock inga bilder som var bra att jämföra med varann.



Dom två bilderna ovan är från maj 2014

 

        

         
 Bilderna ovan är från september 2014

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards