aggicarlsson

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Aggi - 10 februari 2015 17:54

Idag har jag spenderat nästan hela dagen i skolan haha.

 

Började 08.30 och sen slutade jag egentligen 15.00 men jag och Issa var kvar och var med på läxhjälpen och pluggade som satan inför provet vi har imorgon.

Vi var där jättelänge, kom hem vid 5.. Men nu hoppas jag att det går hyfsat bra på provet imorrn.

Känner mig säker på nästan allt som vi ska kunna, får hoppas på det bästa.

 

Ikväll har jag inget planerat förutom att repetera alla mattesaker en sista gång till provet imorrn och sen ska jag även plugga hemkunskap då vi har läxförhör imorrn.

Så idag blir en pluggdag. 

Men det ska bli grymt skönt när morgondagen är över, då har jag gjort alla jobbiga saker och då har jag inte helle några läxor eller viktiga prov att plugga till.

 

Inte världens intressantaste inlägg men det var mer för att uppdatera er lite om vad jag har gjort idag och vad jag ska göra osv..

 

Haade

     

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards