aggicarlsson

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Aggi - 12 februari 2015 21:07

Är typ såhäär taggad inför imorrn, äntligen fredag!

 

Min plan för morgondagen är att först gå i skolan som vanligt och sen så ska jag dra in till stan med Issa. 

Vi tänkte kolla lite affärer, eftersom det fortfarande är rea lite här å där, sen tänkte vi även käka middag i stan nånstans.

Så det blir kul.

Hoppas att jag kommer hem med något oxå.

 

Idag har det inte hänt något speciellt. 

Var i skolan och sen när jag kom hem så kollade jag på Harry Potter, igen.. Dock en annan idag haha.

Slumrade även till i slutet av den haha.

 

Av Aggi - 12 februari 2015 07:00

Saknar tävlingarna som satan, speciellt dom som gick bra.

 

Kommer aldrig glömma dressyrtävlingen i höstas där jag o Sandra kom tvåa.

Visst det var bara en liten Lätt C men gud så stolt jag var haha.

 

     

 

Aja snart så drar tävlingarna igång igen.

Och nu är det sista året jag tävlar "påriktigt" med Sandra, alltså inte utom tävlan, eller clear round osv.

Så iår vill jag gärna ta nån rosett med pånin.

 

Världens bästa  

  

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards