aggicarlsson

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Aggi - 14 februari 2015 22:52

Sorry för lite halvtaskig uppdatering här under dagen.

 

Men jag har knappt suttit still idag..

 

Var i stallet på förmiddagen och red Betty. 

I början var hon ganska jobbig och ville inte lyssna men sen mot slutet gick det sjukt bra.

Så jag är väldigt nöjd med det som gick bra haha.

Nästa vecka ska vi hoppa... Undrar hur det kommer gå, ska bli grymt kul dock.

 

Sen har jag ju även varit på fotbollsturnering hela kvällen.

Det gick dock inte lika bra men jag hade sjukt kul iaf.

 

Sen kom jag hem vid 9 och nu har jag duschat och sitter och lyssnar på DIFpodden.

Tänkte snart gåoch lägga mig. 

Är helt slut i kroppen, det var längesen jag spelade 3 matcher irad och har inte den absolut bästa konditionen just nu..

 

 

Gammal bild på Sandrapållen

Av Aggi - 14 februari 2015 09:00


Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg

 

 

Älskar den här låten otroligt mycket asså.

Världens bästa Håkan

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards