aggicarlsson

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Aggi - 17 februari 2015 21:16

Förlåt för den dåliga uppdateringen här under dan.

 

Har glömt bort att berätta för er att jag idag opererades.

Tog bort ett födelsemärke på armen för några månader sen men allt gick inte bort så idag tog dom bort det sista.

Superskönt att inte ha kvar det men nu i efterhand så gör det jätteont till och från.

Så jag får käka alvedon så smärtan försvinner.

 

Men tyvärr så finns det även en hel del mycket dåliga saker med operationen.

Får inte idrotta (dvs rida, spela fotboll osv) på 3-4 veckor.

Hur jävla dåligt som helst. Speciellt nu när det snart är lov och allt.

 

Jag som hade tänkt spendera den mesta av tiden i stallet på lovet.

Gärna rida några pållar oxå. men nu får jag väl förhoppningvis ta Betty eller nån pålle på en liten promis nu på lördag eller nått. 
Tänkte även fota Esther, Astrid och Amanda när dom rider.

Var väldigt längsen jag fotade, så det blir lite roligt. 

Hade hellre ridit min hopplektion på Betty dock, så sjukt tråkigt att jag just missar den lektionen :(

Hon är så fruktansvärt söt och rolig att rida, längtar tills jag får börja rida igen och hoppas verkligen att jag då får rida och gärna hoppa henne.

  

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards