aggicarlsson

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Aggi - 21 februari 2015 20:15

Har några ovisade bilder från dressyrtävlingen i höstas som jag tänkte visa er..

 





  

 

   

 

 

 

 

 

 

   

 

   






 

 

 

   

Av Aggi - 21 februari 2015 17:56

Denna lördag har jag varit i stallet hela förmiddan och fotat och kollat när Esther, Astrid och Amanda har ridit.

 

Blev riktigt sugen på att rida jag med. Hur tråkigt som helst att bara kolla på :(

Sen har jag varit och fixat med min nya mobil så allt ska funka, och nu behöver jag bara fixa med nån grej till sen ska allt funka.

Äntligen, har verkligen tröttnat på min gamla mobil som laggar och har sig hela tiden.

 

Imorgon är det söndag och jag ska gå på fotboll med Issa o några andra och kolla när Djurgårn möter Ängelholm hemma på tele2 i Svenska Cupen. 
Ska bli riktigt kul.

 

Sen kommer eventuellt Alicia och hennes familj över på middag, så imorrn blir najs ;)

 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards