aggicarlsson

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Aggi - 23 februari 2015 18:18

Tack till den som kom på att man skulle ha lov!

 

Idag har jag inte gjort mycket kan jag säga.

Gick upp jättesent, käkade frukost/lunch.

 

Sen kom Esther förbi för hon skulle hämta en tröja som hon fick av mig.

Annars har jag bara degat framför solsidan och kollat lite tv och spelat fifa.

 

Hur skönt som helst att bara ta det lugnt.

Imorrn verkar det däremot att jag ska följa med Esther och Astrid till stallet då Astrid skulle rida lektion på Vanessa. 

Har inget annat för mig så då hänkar jag.

 

 

 

Av Aggi - 23 februari 2015 08:00

Vet inte riktigt hur jag skulle göra en bra rubrik till etta inlägg men jag har typ gjort upp lite hur jag tänkte mitt hästår 2015 ska se ut eller vad man ska säga.

 

Jag har ju börjat rida Betty ganska mycket nu (bortsett från nu när jag inte får rida) men jag  har verkligen tyckt om att rida henne.

Och jag har även pratat med Jejje om det skulle gå att jag hyr henne i sommar och till min stora glädje så verkar det som att jag komemr göra det!

 

Visst jag skulle gärna kunna hyra Sandra istället men Betty är ger mig lite mer utmaningar och jag utvecklas även mer i min ridning om jag lär mig rida henne rätt och får allt att funka. Även Jejje tycker det.

 

Så min tanke iår är att rida Betty så mycket som jag kan och ev hyra henne i sommar.

Sen kommer jag ställa upp i alla tävlingar jag kan med Sandra eftersom det är sista året vi tävlar "påriktigt" med varann.

 

Så det blir väl mina utmaningar iår -

 

Träna mycket inför tävlingarna med Sandra och ha så bra känsla som möjligt och gärna plocka nån rosett eller ta någon bra placering, speciellt i dressyren där jag kände sist att det gick skitbra.

Det börjar även kännas bättre i hoppningen.

 

Sen vill jag gärna att jag och Betty ska utvecklas så mycket som möjligt tillsammans och att jag ska lära mig mycket av henne och sen även ta med det till när jag rider Sandra, det är lite samma tänk när man rider dom.

Bara att Betty är typ dubbelt så pigg som Sandra och att hon kan hälften av allt Sandra kan haha.

 

Kan inte riktigt vänta tills jag får börja rida igen och allt drar igång ordentligt i vår med tävlingar mm, ser verkligen fram emot det här året!

   

 

 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards