aggicarlsson

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Aggi - 14 mars 2015 23:23

Tog lite bilder på buspållen, så otroligt söt hahah

Av Aggi - 14 mars 2015 23:21

Sorry för den halvtaskiga uppdateringen här under dan.

Var somsagt i stallet idag.
Vi var där redan innan 9 då Astrid o Amanda skulle jobba o fixa en massa saker, mocka, fodra osv osv.
Jag och Esther hjälpte till en del oxå.

På ridlektionen så red vi ut!
Var superhärligt och askul.
Betty verkade oxå tycka att det var roligt. Kunde inte ens skritta och slappna av lite då hon bara taktade och smög upp i trav hela tiden haha.

Men hon skötte sig jättebra när vi galopperade.
Vi red i sommarhagen och gjorde som en stor volt där vi galopperade.
Fick till några riktigt bra galoppfattningar, bortsett från en där hon slingrade sig hit o dit och sparkade bakut..
Men annars är jag supernöjd.

Jag kom hem från stallet vid 2 och då tog jag det lugnt i nån timme och spelade sen lite fotboll med pappa o brorsan på vår äng.
Sen har jag kollat lite melodifestivalen och bara chillat.

Av Aggi - 14 mars 2015 06:00

- Blodpudding

 

- Hudfärgade strumpbyxor, uusch. Har aldrig haft ett par och tänker aldrig ha ett par heller

 

- Matte

 

- Folk som klagar om vad som helst

 

- Folk som är utseendefixerade

 

- När Betty blir jobbigi galoppen och sparkar bakut och bara slingrar sig hit och dit

 

- Ha fettigt hår, bland det värsta som finns seriöst

 


Saknar att rida min fulpåni lite.

Men snart drar tävlingarna igång och då jävlar!

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards