aggicarlsson

Alla inlägg under mars 2015

Av Aggi - 27 mars 2015 19:15

Äntligen helg! 

 

Skoldagen gick väldigt snabbt konstigt nog.. 

Har varit med Issa under hela eftermiddagen o vi kollade på film och chillade galet haha.

 

Sen har jag käkat middag och nu sitter jag o kollar när Sveriges U21 landslag spelar mot Serbien. Tibbe spelar och Emil Bergström från Djurgårs sitter på bänken, hoppas verkligen att han får hoppa in o spela lite oxå.

 

Imorrn ska jag till stallet med tjejerna o rida Betty. Vet inte vad vi ska göra på vår lektion men det vore inte helt fel att rida ut ;))

 

Sen på kvällen ska jag hem till Lovisa på tjejmiddag och kanske sover över där till på söndag.

På söndag har jag sen en träningsmatch mot Ekerö. Riktigt taggad på att spela match nu efter att ha vilat i en hel månad.

 

gammal bild på mig o bettybus från i somras

Av Aggi - 27 mars 2015 07:00

Hon är så oerhört söt så man bara smälter, världens bästa mongopåni

         

Av Aggi - 26 mars 2015 23:41

Förlåt för usel uppdatering under dagen.

Skriver något imorrn..
Nu måste jag sova

Av Aggi - 26 mars 2015 07:00

Minns ni denna? 
Vet inte hur längesen det var jag dunkade sönder den här haha

Daniel Adams-Ray - Lilla Lady

Av Aggi - 25 mars 2015 21:21

Idag var jag i skolan som vanligt.

 

Sen när jag slutat tog jag bussen ut till stallet.

Trodde att vi skulle rida i ridhuset men vi red ut och red dressyr i sommarhagen istället.

Det var något kallt men sen när jag började rida mer ordentligt så blev det bättre.

Fick till några jättefina galoppfattningar och Betty var glad under hela ridpasset, hon gick t.o.m ner lite på tygeln när vi travade på en stor volt och hon lyssnade superbra.

Så jag är nöjd med pånin.

 

Imorrn är det torsdag och jag börjar skolan 09.10 och slutar sen vid 14.

När jag kommer hem från skolan har jag inget planerat förutom att jag har fotbollsträning på kvällen. 

Har match sen på söndag så får träna på ordentligt imorrn.

 

Världens sötaste öron ;))

 

Av Aggi - 25 mars 2015 08:00

Här har ni alla bilder i kronologisk ordning från resan ;))

 









   


   


  




    








 

Usla mobilbilder men det får ni stå ut med :)

Av Aggi - 24 mars 2015 19:48

Jag har som många gånger berättat att jag var i Holland nu över helgen och hälsade på Simon Tibbling.

Och ja vad ska man säga. Det måste nog varit den grymaste helgen i hela mitt liv.

 

Vi flög från Arlanda ca 17.15 och var framme i Amsterdam vid 19 tiden.

Därefter tog vi tåget till Groningen och var framme där ca 22.

När vi checkat in på hotellet osv så gick vi ut och åt middag vid 23.30 ungefär haha.

Efter det gick vi och la oss.

 

På lördagen så gick vi upp, käkade hotellfrukost (som var asgood) och sen åkte vi och kollade när Tibbe tränade med sitt lag. Efter hans träning var vi kvar och pratade lite med honom.

Sen var vi även inne i FC Groningens souveniraffär och köpte lite halsdukar osv.

 

Sedan åkte vi tillbaka till hotellet, käkade lunch och sen vid 14 tiden kom Tibbe till vårt hotell.

Vi satt med honom i lobbyn i flera timmar och bara pratade.

Jag och Frida gjorde även en liten intervju med honom som inom några dagar kommer ut i DIFpodden. Vi lyssnade på den efteråt och den var sjukt bra haha.

 

Efter några timmars snack i lobbyn så gick jag och Frida upp till vårt hotellrum och fixade iordning oss och sen gick vi ut och åt middag allihopa (jag, Frida, pappa, Fridas pappa och Tibbe)

Vi åt på en jättemysig resturang med god mat och där var vi i några timmar.

Efter det så gick vi runt lite på stan och sen åkte vi till hotellet och Tibbe hem till sig.

 

På söndagen så gick vi runt i stan på förmiddagen jag, Frida och våra pappor.

Efter vi käkat lunch så gick vi och kollade på Tibbes match när dom mötte FC Twente. Matchen slutade 2-2. Dessvärre gjorde inte Tibbe något mål, han var riktigt nära en gång dock då han dribblade förbi massa Twente spelare och sen blev fälld i straffområdet innan han hann avsluta. Borde varit straff där tycker jag.

 

Efter matchen tog vi tåget direkt till Amsterdam och flög sen direkt hem till Arlanda. 

 

Jag har iaf haft det hur bra som helst och jag kommer aldrig glömma denna underbara helg.

Massa bilder från helgen får ni under morgondagen, nu sk jag kolla nån bra film.

Hadee

 

Gammal bild på Tibbe    

Av Aggi - 24 mars 2015 08:48

..Men jag har somsagt varit i Holland och jag har haft det hur bra som helst.
Berättar mer om resan när jag kommer hem från skolan.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards