aggicarlsson

Alla inlägg under mars 2015

Av Aggi - 14 mars 2015 06:00

- Blodpudding

 

- Hudfärgade strumpbyxor, uusch. Har aldrig haft ett par och tänker aldrig ha ett par heller

 

- Matte

 

- Folk som klagar om vad som helst

 

- Folk som är utseendefixerade

 

- När Betty blir jobbigi galoppen och sparkar bakut och bara slingrar sig hit och dit

 

- Ha fettigt hår, bland det värsta som finns seriöst

 


Saknar att rida min fulpåni lite.

Men snart drar tävlingarna igång och då jävlar!

Av Aggi - 13 mars 2015 19:27

Ska snart slinga håret.. Väntar bara på att mamma ska bli klar med sitt sedan så ska jag bli en aning blondare!

 

Idag har jag varit i skolan. Hade svenska prov och spanska test typ.

På spanskan fick jag B på en del och A på den andra, el mucho nice ;))

Svenskan lär jag få tillbaka nån gång nästa vecka, tror det gick ganska bra då det inte var särskilt svårt.

 

Imorrn ska jag till stallet med Esther, Astrid och Amanda.

Dressyr på Betty, funtar på att rida barbacka.. Får se hur jag gör imorrn.

 

Grattis till min fina kisse som idag blir 3 år, världens bästa tjockis

Av Aggi - 13 mars 2015 08:09

Är så taggaaad!
Fatta att det bara är en vecka kvar tills jag o Frida åker till Holland och hälsar på Tibbe.

Av Aggi - 12 mars 2015 23:17

Här har uppdateringen sugit.. Jag vet de men har inte hunnit blogga under dan.

Var i skolan som vanligt, sen var jag en snabb sväng förbi hemma och sen var jag hos tandläkaren.
Efter det fixade jag en massa mellis och drog sen iväg till min fotbollsträning och kom hem sen vid åtta då jag åt middag, duschade och pluggade.

Så har haft lite fullt upp idag.

Imorrn är det iaf fredag. Äntligen.
Jag har inga övriga planer förutom att gå i skolan som vanligt och sen när jag kommer hem så tänkte jag ta de lugnt, kolla nån film eller så.

Det var iaf riktigt kul att äntligen få spela fotboll!

Av Aggi - 12 mars 2015 04:00


Esther klickade dessa bilder när vi var i stallet.

 

Gillar den där bus-Betty väldigt mycket asså

Av Aggi - 11 mars 2015 21:07

Idag har jag varit i stallet med Esther och ridit Betty.

 

Hon var jättejobbigt i början när vi skulle galoppera och höll på att vända in i mitten, sparka bakut osv. Sen sa jag åt henne ordentligt och då gick det mycket bättre.

Vi hoppade även några små hinder.

Gick hur bra som helst, trodde det skulle gå sämre faktiskt haha.

 

Vi hoppade en liten studs med två cavaletti bommar innan.

Hon skötte sig super, hoppade allt och stannade inte en enda gång. Duktigt påni.

 

Imorrn är det torsdag och jag går i skolan till 14.15 och sen ska jag hem en snabbis och sen gå till tandläkaren vid 3.

På kvällen har jag sen fotbollsträning.

Ska bli såå kul att få träna igen. Får dock inte göra alla övningar, men lite lugn träning kan jag göra iaf.

 

Av Aggi - 11 mars 2015 07:00

Detta tycker jag verkar väldigt bra och smart.

Väska Bandage Buddy Showmaster®Väska Bandage Buddy Showmaster®

En väska att förvara en massa lindor.

Plats för 12 st.

Så istället för att ha 3 extra paket med lindor så har man alla i en väska.

Skulle inte vara fel att ha.

Av Aggi - 10 mars 2015 23:12

Förlåt för skitdålig uppdatering här under dagen.

Hinner inte skriva mycket nu.

Imorrn ska jag till stallet direkt efter skolan med Esther och rida Betty.
Tagg på den!

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards