aggicarlsson

Alla inlägg under april 2015

Av Aggi - 12 april 2015 01:29

..super bra faktiskt!
Hon var jättefin under iprincip hela passet. Bjöd mycket mer framåt än vanligt och hon var väldigt fin i galoppen.
Så det var kul.
Red även med mitt marinblåa schabrak med orange kant o matchande orangea lindor.
Hon var riktigt snygg i det!

Efter stallet så åt jag lunch, duschade osv och sen mötte jag upp Esther, vi gick på "långpromenad" och köpte glass och hade det skönt i det underbara vädret. De va mys.
Sen åt vi pizza hos henne o kollade lite roliga videor på youtube osv.

Sen ikväll har jag ägnat mig åt att byta rum med mina föräldrar. Vilket betyder att jag nu har ett mycket större rum, inte helt fel. Måste dock köpa en massa saker att ha i rummet, lite nya kuddar osv osv.
Sen har jag kollat på Beck "Invasionen". Riktigt bra faktiskt.
Tycker dock att det var lite halvdåligt slut.. Men annars var den svinbra o spännande.

Imorrn ska jag o mamma till kungens kurva och kolla lite affärer. Bla så ska vi in på hööks. Måste nämligen ha en ny ridväst och ett par nya vita ridbyxor då mina är alldeles för små.
Hoppas att jag får med mig det hem ;)

Snygg pållan

Av Aggi - 11 april 2015 00:50

Av Aggi - 11 april 2015 00:47

Sådäärja

Av Aggi - 11 april 2015 00:15

Imorrn är det dressyrträning på Sandra som gäller.
Ska rida med min nya outfit, marinblått schabrak med orange kant o orangea lindor. Tror Sandra kommer passa skitbra i de.

Hoppas även att hon sköter sig och att det går bra imorrn. Taggad är jag iaf.

Av Aggi - 10 april 2015 14:33

DIF
Av Aggi - 9 april 2015 11:23

Äntligen hemma i Sverige igen!

 

Eller a jag kom hem igår kväll men aja.

 

Jag har iaf haft det jättebra. Ätit supergod mat, upptäckt en ny stad, varit o kollat på Real Madrids hemmaarena, sjukt cool. Har gjort massor av spännande saker iaf.

 

Idag är det torsdag och jag har inget planerat.  Gick upp ganska sent och har hitills bara ätit frukost och suttit vid datorn. Har inte tänkt göra mycket annat, kanske kolla nån film eller så. Men annars ska jag bara ta det lugnt.

 

Juste! Har även anmält mig till dressyrtävlingen.

Inte bara med Sandra tho, Betty ska oxå få vara med! Hon har aldrig tävlat förut så jag får hoppas att hon fixar det på ett bra sätt. Men det ska nog inte vara några problem.

Startar båda pållarna i Lätt C. Taggaaad

   

Av Aggi - 8 april 2015 07:00

 

Detta måste nog vara min favoritlåt av Håkan. Ryser nästan varje gång jag hör den.

 

Av Aggi - 7 april 2015 05:00

Kollade igenom lite bilder på mig o Sandra, tycker vi har utvecklats ganska mycket faktiskt.

 

Oktober 2013

 

 

April 2014

 

          

September 2014  

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards