aggicarlsson

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Aggi - 6 maj 2015 23:16

Idag när jag var i stallet så fick jag rida Vanessa.

Vi hoppade på vallen och det var superkul!
Det gick även väldigt bra.
Hon var lite småtjurig i början men sen blev det bättre och bättre. Hon verkade även tycka att det var riktigt kul o hoppa.

Annars har jag varit i skolan, vi var på Naturhistoriska museet på förmiddagen. Ganska skönt då vi slapp några lektioner.

Imorrn är det torsdag.
Jag har sovmorgon och slutar även tidigt.
På kvällen så händer det grejer, jag och Matilda ska nämligen till Grönan o kolla på första konserten.
Och det är Veronica Maggio som ska spela!
Ska bli suuperkul, är väldigt taggad.
Kommer va grymt mycket folk så det blir naajs.

Lite screenshots från idag då Vanessa får syn på hindret o blir så glad och självmant fattar galopp, det händer inte ofta haha.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards