aggicarlsson

Alla inlägg under maj 2015

Av Aggi - 14 maj 2015 23:23

Nu när de är Kristihimmelsfärds så är vi lediga från skolan idag och imorrn.
Superskönt.

Idag har jag iaf varit med lite kompisar och tagit det lugnt.
Blir lite samma upplägg imorrn.
Ska kanske in till stan med mamma och kolla lite på skolavslutningskläder.

Annars har jag inget annat planerat inför morgondagen.

Just nu sitter jag med choklad, jordnötsringar, te och kollar på Fucking Åmål.
Ganska mysigt faktiskt.

Av Aggi - 13 maj 2015 21:53

Av Aggi - 13 maj 2015 07:00


Veronica Maggio - Hädanefter

Av Aggi - 12 maj 2015 18:50

Idag var det tisdag och skoldagen kändes vääldigt seg. 

Sov bara 5 timmar i natt så jag var väldigt trött kan man säga haha.

 

Har iaf varit i skolan och därefter bara varit hemma och degat vid tvn.

 

Imorrn är det onsdag och min sista skoldag innan jag är ledig 2 dagar eftersom det är Kristihimmelsfärd. Dock blir det ingen riktig skoldag, vi ska nämligen ha friluftsdag och bara idrotta, vi ska bla hoppa längdhopp, springa 60 m osv osv. Är inte super taggad på det men det är iaf bättre än att vara i skolan ;)

 

Efter det så drar jag till stallet. Vet inte om jag ska rida Betty eller Vanessa. Blir spännande o se. Om det är bra väder så har jag inget emot att hoppa på vallen igen, så himla kuul! Man märker att även hestisarna tycker att det är kul.

Så hoppas verkligen att det blir bra väder!

 

Av Aggi - 12 maj 2015 01:16

Kom hem för typ en halvtimme sen.
3 poäng med hem, femte raka segern och nu ligger vi fyra i tabellen.
Före både hammarby och aik.
Det är inte riktigt helt fel.

Har även haft grymt kul. Försöker att uppdatera imorrn efter skolan, nu mååste jag sova hehe

DIF
Av Aggi - 10 maj 2015 21:29

Då var denna veckan över.

Idag har jag spelat match på förmiddagen.
Vi tog en stabil seger och vann med 4-0. Riktigt skönt.

Efter matchen var jag hemma en snabbis och duschde och åt lunch.
Sen mötte jag upp lite kompisar och var med dom enda tills jag skulle hem för att käka middag.

Just nu håller jag på och fixa med lite saker inför imorrn.
Då ska nämligen jag och Issa åka till Åtvidaberg o kolla när Djurgårn möter Åtvidaberg. Är riktigt taggad.
Pappa och hans kompis hämtar oss direkt efter skolan då det tar några timmar dit och vi måste hinna äta middag osv osv.
Kul ska det bli! Hoppas även på att djurgårn vinner.

Av Aggi - 10 maj 2015 07:00

Håkan Hellström - Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

Av Aggi - 10 maj 2015 00:07

Uppdateringen har varit riktigt dålig, förlåt för det. Har dock haft taskigt med tid dom senaste dagarna.

 

Idag var jag iaf i stallet och hoppade Betty på vallen. Svinroligt var det!

Det gick även väldigt bra. Hon måste dock lära sig att hoppa lite bättre i allmänhet haha. 

Hon hoppar av vid lite fel avstånd och typ "dyker" med huvudet under själva språnget. Svårt o förklara men a.

Hon är så läskigt söt ibland asså, finaste busapa

 

Jag har även hunnit spela en fotbollsmatch idag. Vi vann otroligt skönt med 2-1.  Har match sen imorgon på förmiddagen, får hoppas att den går lika bra.

 

Sen efter matchen så ska jag antagligen träffa lite kompisar o va med dom i några timmar.

Annars har jag inget planerat inför morgondagen. 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards