aggicarlsson

Alla inlägg under maj 2015

Av Aggi - 3 maj 2015 00:39

Av Aggi - 2 maj 2015 22:36

Idag fick jag rida Vanessa på vår lektion.
Det var väldigt kul och det gick faktiskt ganska bra.
Väldigt stor skillnad på henne och Betty/Sandra som jag ridit på senaste tiden.
Men det var roligt iaf.

Efter jag varit i stallet så åt jag lunch och va hemma ett tag.
Sen mötte jag upp Esther och så köpte vi lite godsaker och gick hem till mig och kollade på några avsnitt av Teen Wolf.
Sen käkade vi middag och sen följde jag med henne hem.

Imorrn har jag fotbollsmatch vid 9 på morgonen.
Efter det ska jag hem och sen så ska jag gå och kolla när djurgårn möter Gefle.
Riktigt tagg på det!

Av Aggi - 2 maj 2015 07:00

Har ni sett Hööks nya glittriga boots?
Riktigt läckra! Skulle gärna vilja ha ett par.

 

 



Av Aggi - 1 maj 2015 23:29

Av Aggi - 1 maj 2015 07:00

Ett tips till dom som skulle vilja ha någon pryl, klädesplagg eller liknande av en stor idol så kan man hitta mycket saker på Rockhouse.se

 

Här lite Håkan saker som jag gärna tänker klicka hem

     

Av Aggi - 1 maj 2015 01:17

Tänkte berätta lite om mina planer inför denna helg.

Lördag: Drar till stallet som vanligt med tjejerna, har ingen aning om vem jag ska rida så det blir spännande att se.
Sen på kvällen så kanske jag eventuellt träffar lite kompisar.

Söndag: Först har jag match mot Sollentuna på förmiddagen.
Sen på eftermiddagen så möter Djurgårn Gefle hemma. Så då ska jag möta upp lite kompisar och gå på matchen med dom.

Aa det är väl det jag hinner göra nu i helgen.
Och det är ju inte direkt tråkiga saker jag ska göra, så taggad är jag.

Av Aggi - 1 maj 2015 01:11

Hoppas ni har haft en mysig o bra Valborg idag/igår.

Jag har iaf haft jättekul. Var med lite kompisar hela kvällen, vi spelade lite fotboll, åt på donken o tog de allmänt lugnt.

Imorrn ska jag träffa dom igen o då hade vi tänkt åka till nån plan o lira lite boll, sen ska vi möta upp några andra. Vi har dock inte planerat vad vi ska göra då men det återstår att se.

Annars lär det inte hända mycket mer under morgondagen.

Såklart lyssnade jag på denna några gånger idag

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards