aggicarlsson

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Aggi - 2 juni 2015 17:30

Ska snart sticka iväg och möta upp fotbollslaget då vi ska gå runt och sälja typ tvättmedel och sånt.

 

Vi ska nämligen på cup till Valdemarsvik i slutet av juni så pengarna ska gå till det.

Är sjuukt tagg på cupen då det är en ganska stor cup, och vi kommer möta internationellt motstånd. Alltså lag från andra länder.

 

Och det kommer även vara kill-lag i vår ålder från olika länder där, ganska nicee.

 

Imorgon så ska jag först till skolan som vanligt.Sen ska jag till stallet.

Min kompis Filippa (som även hängde med förra veckan) ska med igen och den här gången så ska hon även få provrida.

Så det blir skoj.


 

Av Aggi - 2 juni 2015 16:45

Här har det varit lite dåligt med uppdatering.

Hann inte riktigt med det igår.

 

Gårdagen va iaf grym!

Var ju med Tibbe hela kvällen som sagt. Sjukt kul och lärorikt när han var på vår träning.

Sen var han även en sväng förbi hemma hos mig oxå ;))

     

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards