aggicarlsson

Alla inlägg under juni 2015

Av Aggi - 23 juni 2015 07:00

Blev vääldigt sugen på att hoppa Betty

 


 
 
 

Av Aggi - 22 juni 2015 23:36

Måndagen över -

 

På förmiddagen så var jag och pappa ute på Kaknäs och kollade på Djurgårns träning. Snackade även lite med spelarna osv.

 

Sen har jag varit hemma och tagit det lugnt. Vid 6 åkte jag till min fotbollsträning, den var slut vid halv 8 och då åkte jag, pappa och Ippa till Intersport. 

Köpte lite extra strumpor och shorts då vi ska på fotbollscup på torsdag till söndag så då kan det vara bra med några extra kläder.

 

Planerna inför imorrn är att först gå till tandläkaren vid 11. Därefter ska jag möta upp Ippa och så ska vi åka ut till hennes ponny Hurry, jag ska även få rida verkar det som! Ska bli riktigt kul :)

 

Så ja vi kommer vara i stallet någar timmar och sen på kvällen så har vi gäster som ska äta middag med oss.

 

Kaknäs idag. 

Av Aggi - 22 juni 2015 07:00



Av Aggi - 21 juni 2015 07:00


Håkan Hellström - Visa Vid Vindens Ängar

Av Aggi - 20 juni 2015 01:15

Jag har haft en ganska bra midsommar med en massa härligt och trevligt sällskap.

Inte mycket mer o säga om det, vi åt god mat, spelade fotboll, sjöng snapsvisor och allt annat man gör på midsommar.

Tyvärr så regnade det konstant och det var även ganska kallt så det blev inget bad :(
Dock hade det varit förjävla kallt i vattnet ändå så det gör väl inte så mycket egentligen haha.

Imorrn har jag inga planer alls.
Blir väl att bara vara hemma och ta det lugnt, det ska visst regna hela dagen imorrn oxå så det finns väl inte så mycket roligt å göra.

Av Aggi - 19 juni 2015 05:00

 

Håkan Hellström - Ramlar

Av Aggi - 18 juni 2015 17:31

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade sent, kollade på film mm.

 

Igår var jag iaf i stallet o red Vanessa. I början gick det inte alls bra, hon var ganska jobbig och ville inte alls lyssna.

Mot slutet lugnade hon ner sig och var riktigt fin stundtals, hon är en riktigt envis dam men när det lossnar och hon lyssnar på en så går det riktigt bra.

 

Planerna för kvällen är att snart käka något gott till middag.

Efter det så ska jag kolla när Sveriges U21 landslag möter Italiens U21 landslag.

Tibbe startar tyvärr inte matchen, men jag tror och hoppas att han får hoppa in senare i matchen.

Dock så tycker jag att han förtjänar att starta, aja. Att klaga hjälper inte.

 

Imorgon är det midsommar, och jag ska med familjen åka till deras kompisar. 

Vi var där för något år sen på midsommar då oxå och då hade jag väldigt kul så jag hoppas att det blir kul imorrn oxå!

 

Av Aggi - 18 juni 2015 01:15

Här har ni lite bloggar som jag läser just nu:



 

 

capirossin.blogg.se

 


 

ztreeliin.se



  


jessicaviktoria.se

 

 

 

 

linneagothberg.blogg.se

 

 

 


nellieberntsson.se

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards