aggicarlsson

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Aggi - 5 juli 2015 21:44

Ni får ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen som varit här under dom senaste dagarna.

 

Nu ska jag iaf försöka skärpa mig.

 

Igår var jag hos Esther och fick en asnajs present, gick på fotboll med mina kära vennor och sen på kvällen kollade jag, Ippa o Lova på Känn Ingen Sorg. Vi tog även ett kvällsdopp och hade det jättemysigt.

 

Ippa sov hos mig och sen idag följde jag med henne in till stan då hon skulle ta en båt därifrån och åka till sitt landställe.

Efter det så åkte jag hem en snabbis och sen åkte jag o Lova till Bromma Blocks för o shoppa lite.

Köpte ett par shorts, underkläder, ridstrumpor och en ny bikini. Kan säga att jag verkligen var i behov av det haha.

 

Sen nu på kvällen så var jag o Lova och badade och nu ska jag börja packa iordning allt inför imorrn. För imorgon så är det första dagen på hyra-häst-veckan! 

Blir hämtad av Esther, Astrid o Amanda imorgon bitti vid halv 9. Sen är jag i stallet hela dan och vet inte riktigt när jag kommer hem.

 

Är iaf riktigt taggad på att spendera en hel vecka med denna lilla buspålle

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards