aggicarlsson

Alla inlägg under augusti 2015

Av Aggi - 26 augusti 2015 07:00

Hissar dessa snygga schabrak från Charlies, dom är från Charlies egna märke.

 

CHARLIES SCHABRAK NAVY FULL i gruppen Häst / Konfektion / Schabrak hos Charlies Häst & Hund AB (200708013001)CHARLIES SCHABRAK RED FULL i gruppen Häst / Konfektion / Schabrak hos Charlies Häst & Hund AB (200708014001)CHARLIES SCHABRAK ROYAL FULL i gruppen Häst / Konfektion / Schabrak hos Charlies Häst & Hund AB (200708013601)


Av Aggi - 25 augusti 2015 22:14

Förlåt för den dåliga uppdateringen.

Har inte orkat blogga ordentligt hehe.

 

Igår var jag på derbyt, det slutade 2-2. Dock vann vi överlägset på läktaren, anyway. Jag hade skitkul.

 

Idag har jag gått i skolan som vanligt och sen bara varit hemma och tagit det lugnt. Sov inte många timmar efter matchen så ah..

 

Imorrn ska jag till skolan, börjar vid haöv 9 och slutar runt 3.

Efter skolan så ska jag till stallet och rida Tim (tror jag) verkade att det skulle bli så enligt det Mathilda sa förra veckan..  Så det blir kuul.

Efter jag har varit i stallet så ska jag direkt till fotbollsträningen och träna med tjejerna.

 

Det är väl vad som har hänt under det senaste dygnet och vad jag ska göra under morgondagen.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, behöver lite extra sömn känner jag ;))

 



Av Aggi - 25 augusti 2015 07:00


Green Day - Basket Case

Av Aggi - 24 augusti 2015 09:00

Taggad till 1000!

 

 

Av Aggi - 23 augusti 2015 22:23

Usch, imorgon börjar skolan på riktigt. Alltså med schemat osv.

 

Idag har jag iaf spelat fotbollsmatch i den äckliga värmen.

Det var kul, förutom att vi förlorade :/

Vi mötte Vasalund och egentligen så ska dom spela i en serie högre än den som dom spelar i nu. 

Dom gjorde det enda målet i matchen när det var två minuter kvar i en väldigt tilltrasslad situation på en hörna. 
Vi hade spelat riktigt bra innan så det var jäkligt surt.

Men men, det är bara att bita ihop och ta sikte på nästa match.

 

Efter matchen så var jag bara hemma och tog det lugnt ute i solen.

Sen efter middan så åkte jag och pappa in till tele2 arena för att hjälpa till lite på tifofixet inför derbyt imorrn.

 

Imorgon så börjar somsagt skolan. Jag börjar 09.00 och slutar 15.00

Efter skolan så ska jag hem en snabbis och sen ska jag möta upp lite kompisar och så ska vi gå på derbyt mellan Djurgårn och Hammarby.

Är riktigt taggad men jäkligt nervös oxå. Hoppas verkligen att Djurgårn kan vinna detta derby för en gångs skull.

Skulle vara enormt skönt att komma till skolan på tisdagen med en derbyvinst.

 

Nu ska jag dricka te och sen gå o lägga mig, haade

   

Gbg i somras, saknar sjuukligt :(

Av Aggi - 23 augusti 2015 07:00


Bob Sinclar - Love Generation

Av Aggi - 23 augusti 2015 00:05

Idag red vi dressyr på vallen.

Gick faktiskt jättebra!
Hon var något pigg men det blev bättre och bättre och på slutet var hon riktigt fin.

Det enda jobbiga var att det typ va 30 grader och att man svettades ihjäl.
Men ah man ska ju inte klaga ;))

Efter jag var i stallet så träffade jag lite kompisar.
Efter det har jag varit hemma, ätit middag och badat med Ebba.
Nu sitter jag o kollar på tv och tänkte snart gå och lägga mig.

Imorgon har jag match mot Vasalund.
Har samling vid 12 och sen börjar matchen vid 13.
Efter matchen så ska jag eventuellt träffa Esther och då så ska vi typ åka ut med hennes båt om det blir bra väder.
Så de blir kuul.

Såhär såg pinja ut idag, marinblått schabrak med matchande lindor och svart aachen träns.

Av Aggi - 22 augusti 2015 07:00

Kan verkligen inte bestämma mig för vilka stövlar jag vill ha.

Alla stövlar på Hööks har nämligen 15 % rea så man kanske ska passa på nu?

 

Vet dock inte vilka av dessa två jag vill ha 

 

 Arezzo 1749kr (minus 15% sen)

 

 

 

 



 Veneto 1899kr (minus 15% sen)

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards