aggicarlsson

Alla inlägg den 20 september 2015

Av Aggi - 20 september 2015 23:44

Jahapp då var söndagen slut.

 

Idag så var jag och Esther på konfa träff frånn 11 till 14 ungefär. Det var något långtråkigt under vissa stunder, tror och hoppas att det blir lite roligare nästa gång haha.

 

Efter det så åkte jag direkt till Tele2 för att kolla på matchen mellan Djurgårn och Malmö. Djurgårn torskade tyvärr med 0-2. Surt som satan då vi ägde matchen totalt innan Malmö hade gjort sina två mål.

 

Aja, ibland går det upp och ibland går det ner.

 

Sen resten av dagen så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Imorgon har jag hemstudiedag, dvs att jag inte är i skolan utan gör några skoluppgifter hemma. Sen har jag även utvecklingssamtal på eftermiddan.


På kvällen  har jag fotbollsträning, och under min lediga dag så är tanken att sova ut riktigt länge, mysa framför nån bra film och bara ta det lugnt.

   

Av Aggi - 20 september 2015 05:00


 
 
 
 
 
 
 

Av Aggi - 20 september 2015 00:02

Tjabba tjena hallå!

 

Igår kväll var jag på Maskinen som spelade på Grönan. Har en viktig sak att säga, FYFAN VA BRA DOM VAR!

 

Jag mötte upp min kompis Mikaela vid 4 och så åkte vi in till Grönan och satt där i ca 3-4 timmar. Vi fick grymma platser, allra längst fram, alltså precis vid staketet. Så ah det var inte helt fel ;)

Det var iaf sjuukt kul och grymt bra drag under hela konserten. Filmade en heel del så ah kommer senare ett inlägg med en massa videor från kvällen.

 

Idag så har jag varit i stallet o ridit dressyr på Balder. Det gick hyfsat bra, han var jättefin under vissa stunder och lite mindre fin då och då. Galoppen kändes dock bra, men ah jag kunde ansträngt mig och försökt ännu mer så hade det gått ännu bättre. Var lite trött efter konserten så jag hade inte riktigt ork till det haha.

 

Imorrn så ska jag på konfa möte med Esther + en massa andra som oxå ska dit (såklart).

När den är slut så ska jag sticka direkt till Tele2 då Djurgårn möter Malmö hemma, läskigt taggad! 

     

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards