aggicarlsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Aggi - 30 augusti 2012 16:34

Hej :)
Idag fick jag min första engelska läxa för terminen, blä!
Nu har jag oxå halvslutat att spela msp, det är inge kul längre, men om jag får hela min ö-lista så stannar jag kvar, annars slutar jag :(
Just nu sitter jag och kollar på tv och har tråkigt! Bööööhö
//Aggi

Av Aggi - 30 augusti 2012 16:34

Hej :)
Idag fick jag min första engelska läxa för terminen, blä!
Nu har jag oxå halvslutat att spela msp, det är inge kul längre, men om jag får hela min ö-lista så stannar jag kvar, annars slutar jag :(
Just nu sitter jag och kollar på tv och har tråkigt! Bööööhö
//Aggi

Av Aggi - 27 augusti 2012 17:11

Hej, sry om jag nt har bloggat på länge men har bara inte orkat.

Jag har så himlans ont i huvudet att jag inet vet vad jag ska göra, men ska antingen gå o lägga mig elr kanske ta nån huvudvärkstablett. Aja, det blir bara värre om jag spenderar mer tid framför datan, så nu ska jag göra nått annat.

//Aggi

Av Aggi - 23 augusti 2012 20:18

Hej, jag fetta tråkigt! Datan har blivit cp-skadad och vägrar att ansluta sig till internet, så bloggar från iPhonen istället, svårt men det funkar. Så jag vet nt vad jag ska göra!
//aggi

Av Aggi - 19 augusti 2012 09:28

Hej, nu så har jag precis gått upp, ska äta frukost och sen ta en promenad med katten :)
Bloggar just nu från mobilen :)
Igår så var jag o red, jag fick rida Isa, det gick rätt så bra, vi jobbade med övertramp rätt så mycket, och det gick väl helt okej, hon va lite seg, men sen i mitten av lektionen så blev hon en smula piggare och tände till lite. Och så fick vi galoppera över nåra bommar utan stigbyglar, fett jobbigt! Har redan fått träningsverk eftersom jag inte har ridit så mycket i sommar.
Sen på onsdag så börjar skolan, tråkigt!!! Pallar inte! :O
Dåliga bilder på Sandra, Pinja o Pepsi
//Aggi

App

Av Aggi - 15 augusti 2012 21:26

Hej :)
Nu har jag skaffat den här appen till bloggplatsen, och den verkar funka skitbra!
Aja, tänkte bara säga det

Söt katt eller?
//aggi

...

Av Aggi - 14 augusti 2012 20:25

hej, jag har inget o göra så jag tänkte bara titta in och säga hej :)

//Aggi

Av Aggi - 11 augusti 2012 11:05

Hej :) 

Jag ska berätta lite om min vecka ;) 

Jag tror det va i söndags elr måndags så sovde jag o mina 2 grannar i mitt tält ute på min tomt, vi somnade vid halv 3 tror jag, för vi va så pigga så vi gick o gunga lite ute, sen så kom bussen o min granne Lova vinkade till den, och då sakatade bussen in, o då sa jag, kom nu Lova, du är piinsam! Så det va lite pinigt ;D 

Sen dan efter så hade min andra granne kommit hem så vi va 4 grannar som lekte, o den dan så sov alla över hos mig, vi gick o la oss vid 2 halv 3 för vi kunde inte sova. Sen 2 dagar efter så sovde vi hos min granne Lova o då somnade vi vid 3- halv 4 kanske :D Så ja, jag har gått o lagt mej rätt så sent den här veckan :D

Juste, vad tkr ni om min nya design? jag gjorde den själv :)


De va allt för mej

Hare bra :)

//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards