aggicarlsson

Alla inlägg under september 2015

Mja

Av Aggi - 29 september 2015 23:55

Av Aggi - 29 september 2015 07:00


Håkan Hellström - Klubbland 

Av Aggi - 28 september 2015 21:09

Jahapp måndagen över. 

 

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var jag hemma och bara tog det lugnt, har även pluggat både engelska, musik mm.

Sen var jag iväg på fotbollsträning.

 

Nu så är tanken att ta nått att äta och bara chilla framför Ph lite senare eller nått.

 

Imorgon ska jag till skolan, börjar vid halv 9 och slutar vid 3.

Vid 6 imorgon kväll så ska jag spela match med 00orna, vi möter Aik hemma.

Ska bli riktigt kul! Spelade ju med dom igår och då gick det jättebra, vi vann med 3-2 så det var riktigt kul!

 

Efter matchen så kommer jag nog inte hinna göra mycket annat än att äta middag och duscha osv.

   

Bjussar på gamla bilder med mig å Sandra  

Av Aggi - 28 september 2015 21:05

Av Aggi - 27 september 2015 11:51

Idag är det redan söndag :// 

 

Igår gjrde jag en hel del saker, därav den dåliga uppdateringen.

Var först i stallet och red dressyr på Balder, det gick jättebra faktiskt. Han va väldigt fin i formen och lyssnade ovanligt bra på hjälperna.

 

Efter jag var i stallet så åkte jag direkt till min fotbollsmatch där vi mötte Bro borta. Vi vann med 1-0 så det var riktigt skönt. Sen var det dock huur varmt som helst o spela då solen låg på, kändes som att det var sommar igen haha.

 

Sen var jag hemma, duschade och åt middag. Efter det så åkte jag in till stan med pappa då vi skulle träffa lite kompisar osv.

 

Idag har jag sovit ut ordentligt. Har inga planer förutom att spela match med 00orna ikväll, så ah fram tills dess är tanken att bara ta det lugnt ;)

   

Av Aggi - 26 september 2015 07:00

Här får ni en liten hiss av lite nya saker som Hööks har fått in.

 

 

 

Väst JH Collection 599:-

 

Tröja Casena JH Collection 299:-

Skärp 249:-

 

Läderridstövel Victoria CRW 2299:-

 


Av Aggi - 25 september 2015 22:12

Fy så skönt med helg!

Dagen har spenderats i skolan som vanligt. Efter skolan var jag hemma och tog det lugnt i någar timmar. Sen kom Filippa och så åt vi middag, sen åkte vi till Vallen o spelade fotboll med några från laget och några andra. Det var riktigt kul.

 

Imorrn ska jag till stallet och rida Balder. Sen direkt efter så ska jag iväg på fotbollsmatch.

Vi möter Bro borta, är riktigt taggad! Ska bli superkul, Bro är ett roligt lag att möta. Hoppas även att vi vinner ;)

 

Imorgon kväll så har jag inga speciella planer, kanske träffar lite kompisar eller nått, inget planerat iaf.

 

Nu ska jag kolla på Beck och sen gå och lägga mig, haadee

     

Av Aggi - 25 september 2015 06:00


 

Ebba Grön - Die Mauer

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards