aggicarlsson

Alla inlägg under december 2014

Av Aggi - 31 december 2014 16:00

Jag har skaffat Tumblr och om ni har lust får ni gärna kika in

 

www.aggsor.tumblr.com

 

 

Observera att jag även kommer fortsätta att blogga här


Av Aggi - 31 december 2014 00:20

Här får ni en video från hoppträningen i söndags.

Filmat med mobilen så kvalitén är ju inte den bästa men det får ni stå ut med

 

 

Av Aggi - 30 december 2014 18:38

Här får ni lite bilder från hoppträningen i söndags.

 

             

Av Aggi - 30 december 2014 14:06

Igår när jag var i stan med Linnea så var jag en sväng inne på Hööks och köpte mig dessa supersnygga boots.

Hoppas hoppas att dom passar på Sandra

Av Aggi - 30 december 2014 02:42

..Men idag har jag gjort mycket därav ingen uppdatering.

Var bl.a ute och promenerade med min kära kisse som ville ut vid 01.10 inatt..

Av Aggi - 28 december 2014 22:36

Men.. Jag försöker att redigera ihop en bra video från hoppträningen idag.

 

Så om jag och min dator och alla dessa redigeringsprogram kommer överens så kommer videon upp här ikväll nån gång.

Annars får ni räkna med att den inte kommer eller att den kommer någon annan dag..

 

Påni å jag var snygga idag iaf

Av Aggi - 28 december 2014 00:31

Idag har jag varit en sväng hos mina släktingar, käkade lunch där och tog sen bussen ut till stallet och red hopplektion för Mathilda.

 

Det gick ganska bra. Sandra var ganska pigg och hoppade superfint vissa gånger.

 

Imorrn ska jag först till farmor och farfar och äta lunch hos dom och sen skjutsar mamma mig till stallet och då ska jag rida sista hopplektionen för Mathilda.

Vi bestämde idag att vi skulle hoppa bana imorrn så får hoppas att det går bra.

Det har ju funkat super dom här två gångerna så a.

 

Idag (ikväll) tänkte jag även gå och lägga mig hyfsat tidigt så jag säger godnatt och jag lovar att försöka uppdatera bättre här framöver.

Har inte gått så bra dom här dagarna då jag är i stallet och inte har något internet på mobilen, hade jag haft det så hade det blivit flera inlägg.

 

Men men. Klaga hjälper inte, ni får stå ut med den halvdåliga uppdateringen ni får.

 

Lovar att ta bild på Sandra i benskydden imorrn så får ni se hur snygg hon är   

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards