aggicarlsson

Alla inlägg under november 2012

Av Aggi - 30 november 2012 15:48

Tjena. Jag ska ju på globen horse show idag, så nu måste jag skynda mig, för jag ska hinna duscha och göra lite andra grejer. Jag vet inte om jag och mamma tar bilden dit elr om vi åker med tvärbana elr vad det nu heter. Aja, bloggar lite därifrån sen :)
//Aggi

Av Aggi - 28 november 2012 21:26

Hej, Förlåt för så dålig uppdatering men har haft så mycket i skolan den häst veckan och förra veckan. Först hade jag No prov i torsdags, och det gick rätt så bra, hade bara 1 fel, och jag som hatar NO ... Haha. Aja sen hade vi matteprov och sen nästa tisdag så ska vi ha NO prov igen :O Orkar inte! Åh, hatar skolan just nu!


I lördags så red jag Dim. Vi skulle hoppa studs och det gick bra. Det gick fort kan jag ju iaf säga! :D Han tyckte att det var grymt kul. Nästa gång ska vi hoppa bana och vi får se hur det går då rå. Men det går säkert bra om han sköter sig. Ska be någon filma så kan jag lägga upp den här på bloggen :) Jag hade tänkt rida med mitt turkosa schabrak och nosludd och så ska jag ha en turkos fleece så allt matchar och Dim blir snyggis ;D 

Juste, på fredag så ska jag o mamma på Globen Horse Show. Ska bli såå naajs! Med shopping och allt, åh vad naajs det ska bli!  Han e såå söt! Åh, jag ryser!


.  Hahahahahha

Mer uppdatering kommer senare :)

//Aggi

Av Aggi - 21 november 2012 18:26

Har så tråkigt så jag bloggar och ni får  Little things lyricsen :)

Först kommer videon så kan ni lyssna om allt e rätt (:

Zayn: Your hand fits in mine like it's made just for me. But bear this in mind, It was meant to be, And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks, and it all make sense to me.

Liam: I know you've never loved, the crinkles by your eyes, when you smile, You've never loved your stomach or your thigs. The dimples in your back at the bottom of your spine, but i'll love them endlessly

Alla: I won't let these little things slip, out of my mouth. But if I do it's you. Oh it's you they ad d up to. I'm in love with you, and all these little things.

Louis: You can't go to bed whitout a cup of thea, and maybe that's the reason that you talk in your sleep. And all those conversation are the secrets that I keep though it makes no sense to me.

Harry: I know you've never loved the sound of your voice on tape you never want to know how much you weigh. You still have to squeeze into your jeans but, you're perfect to me.

Alla: I won't let these little things slip, out of my mouth. But if it's true, it's you, it's you they add up to. I'm in love with you, and all these little things.

Niall: You'll never love yourself half as much as I love you. You'll never treat yourself right darlin, but I want you to. If I let you know I'm here, for you. Maybe you'll love yourself, like I, love you oh...

Harry: I've just let these little things, slip out of my mouth. Because it's you, oh it's you, it's you,  they add up to. And i'm in love with you. And all these little things.

Alla: I wont't let these little things slip, out of my mouth. But if it's true, it's you, it's you, they add up to. I'm in love with you. And all your little things~

Den e såå bra! 

//Aggi

Av Aggi - 20 november 2012 20:22

I lördags red jag Dim. Vi körde markarbete och tränade på vägen mot hindret (som då var bommar istället) Och det gick rätt så bra. Istället för att ha martingal på honom så provade jag att rida med en tygmanstygel (stavning) Jag tyckte att det gick bättre än vad det gjorde med martingalen, fick mer kontakt med hans mun. Men nästa gång så sa vår ridlärare att DÅ ska vi hoppa! Vi får se hur det går. 

Dim <3  

Juste, följ mig på instagram, heter aaaggii

//Aggi


:DÖnskar att det var jag som satt i sadeln.

Av Aggi - 11 november 2012 22:11

Hej, förlåt för att det inte blev ngn blogging igår som jag hade sagt att det skulle bli, så det får bli nu istället.

Igår så red jag Dim. Jag trodde att vi skulle hoppa men vi tränade lättsits osv. Och sen så skulle vi stå upp i galoppen och jisses va snabbt det gick! Första galoppen och så fick jag nästan inte stopp på honom, jag som e så van med att rida tröga lilla sandra...  Han va ju verkligen pigg kan man ju säga. hahahhahah berättar mer imorrn

//aggi

Dim

Av Aggi - 9 november 2012 20:58

Hej. Imorrn så ska jag ju somsagt rida Dim den nya ponnyn, vi får se hur det går. Det är visst hoppmånad så vi får se hur det går... Men det går säkert bra hoppas jag. Det ska ju bli kul att få rida en ny ponny,  har ridit alla ponnyer förutom honom på ridskolan så det blir kul att få rida en helt annan ponny. Jag berättar mer imorron om

hur det gick osv. 


   Världens snyggaste Louis Tomlinson får stå för bilden.

Imorn så kommer det komma ett inlägg om hur jag började gilla One Direction och varför jag valde just Louis som min favorit av dom 

//Aggi

Av Aggi - 9 november 2012 17:47


Av Aggi - 5 november 2012 18:57

One directions nya låt. To die for! ♥

//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards