aggicarlsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Aggi - 31 oktober 2013 22:16

Hej.

Kom hem för kanske en timme sen efter ha gått haloween med Lova. Tänkte först inte göra de men min borsa ville ha en tävling om vem som fick mest godis och såklart så vann jag o Lova :D

Sen har jag fått ett litet uppdrag av tilda, jag ska vara skölpaddsvakt åt hennes sköldpadda nu när hon är i London.  Så jag har varit där och matat den osv.


Imorrn så ska jag o elin åak till husby badet med våra brorsor och pappa typ. Ska bli sketakul.

Sen imorgon kväll så ska jag på hockey med elin o kanske emelie. A men det ska bli fett bra dag imon iaf :D


Ska packa badkläderna t imorrn nu så ciaoo

xoxo aggi


 

Av Aggi - 31 oktober 2013 16:15

Hej. Idag var jag i stan med mamma o Lova. Kom hem med ett par nya vinterskor från hööks och handskar från stadium.

Köpte allt ganska billigt. Skorna kostade 499kr och handskarna 99.

Supersköna och jättevarma, bra köp :D




Lite stor bild men dom är skitsköna o varma.


xoxo aggi











Av Aggi - 30 oktober 2013 16:46

Hej. 

Idag så har esther varit här, eller hon är fortfarande här. Vi har spelat GTA.

Sen gick vi ner till konsum och köpte mat. Vi köpte nudlar :D

Och nu har vi gjort nya headers till våra bloggar. Juste vad tycker ni om min nya? Har ändrat lite färger oxå, så det inte bara blir turkost :) men turkos är ändå min favorit färg :D

A men nu ska vi typ gå ut med spinky, min katt alltså


ciaooo

xoxo aggi

 

Av Aggi - 29 oktober 2013 11:23

Hej. 

Just nu sitter jag o väntar på min kompis elin. Vi ska åka in till stan. Jag har presentkort på hm och the body shop. Så förhoppningsvis så köper jag något därifrån, nån parfym eller nått jag venne.

Sen ikväll så ska jag kanske va med Lova.

Imorrn så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske fota anna o samba, vi har inte bestämt dag än.

På torsdag har jag inget planerat.

På fredag så ska jag på hockey match, tror det va DIF-Västerås

Ska gå med elin och kanske emelie.

På lördag ska jag till stallet och rida pinja tror jag.

På söndag är det inget planerat heller.


A men snart kommer elin så ciaoo

xoxo aggi

 

Av Aggi - 28 oktober 2013 14:15

 

Av Aggi - 27 oktober 2013 19:45

Hej.

Matchen slutade 1-1 men djurgårn skulle vunnit!

Men dom är ändå dom bästa<3

alltid oavsett, förevigt djurgården

Men det var iaf sjuktkul, kanske lägger upp lite bider som jag tog sen :)


Snart börjar solsidan och sen är det partaj och cafe bärs, bästa asså!

Hare gött

xoxo aggi



:)

Av Aggi - 27 oktober 2013 09:04

Hej. Vaknade imorse och märkte att jag mår mycket bättre än igår som tur är för idag så ska jag o min kompis gå på dif-gävle, hoppas dif vinner!

Juste, idag så fyller min kära ängel år! Grattis lova, tonåring nu. Älskar dej! <3

 

Ska typ äta frukost nu men ni får mer update senare ;)

xoxo aggi

Av Aggi - 26 oktober 2013 23:43

Hej. Idag va jag i stallet med Amanda. Red pinja. Det fick faktiskt ganska bra, hon lyssnade bra o va ganska pigg osv. Sen kon jag hem duschade... Och sen så bara råkade jag gå ut med blött hår och så fick jag värsta huvudvärken och jag tog en alvedon men jag mådde så jävla dåligt och sen så spydde jag. Inte mysigt. Mamma o Tobbe skulle till några kompisar på middag och pappa hade varit bortrest och skulle komma hem sen på kvällen så lova kom över och "tog hand o mig". Vi kollade på fucking Åmål, skitbra! Rekomenderar.
Sen så va vi på Konsum och köpte en massa chips, godis läsk osv och fetade oss och nu så mår jag rätt bra och ska typ sova. Imorrn så ska jag på Dif match med mina kompisar, ska bli nice.
Måste sova nu för jag hade typ sovit för lite och det va därför jag mådde så dåligt sa mamma så a
Xoxo aggi

Lite sådär halvfin bild på mig och spinky :D

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards