aggicarlsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Aggi - 28 oktober 2012 16:35



 


Det går inte att beskriva känlsan som jag fick när jag visste att du var borta föralltid ❤


                                                      Vila i frid.


          

Av Aggi - 28 oktober 2012 11:10

  Aggi hissar :)


  Discogrimmor från hööks, det finns väldigt många som gillar dom, håller verkligen med! 


  Pullarträns från hööks. Snyggt, älskar diamaterna på pannbandet och nosgrimman.


  Schabrak från charlies, John  Whitaker Skitsnyggt, skulle gärna ha ett, men finns bara i full :(


UNION JACK BENSKYDD 4-PACK JWBENSKYDD 4-PACK JOHN WHITAKERBENSKYDD 4-PACK JOHN WHITAKER 


Benskydd, John Whitaker. Vita, röda elr blå, spelar ingen roll.


HUVA UNITED KINGDOM JW  Huva, John Whitaker, en jättesnygg outfit tycker jag.


MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LMMIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LMMIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LMMIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LM Benskydd Lami- cell. Skitsnygga färger!

MIRAGE SCHABRAK ALLROUND LMMIRAGE SCHABRAK ALLROUND LM

MIRAGE SCHABRAK ALLROUND LMMIRAGE SCHABRAK ALLROUND LM Shcabrak Lami-cell. Matchar benskydden.

 

MIRAGE LINDOR I 4-PACK LMMIRAGE LINDOR I 4-PACK LM

MIRAGE LINDOR I 4-PACK LMMIRAGE LINDOR I 4-PACK LM Fleece lindor från Lamicell, matchar schabraken o benskydden.

 

PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDER Pannband från charlies, snygga färger.

 

PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ BRUNT LÄDER Pannband charlies, oxå snygga färger.

 

PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDER Pannband charlies, färgglada färger.

 

RIDBYXA MED FLAGGA JW     RIDBYXA MED FLAGGA JW  Ridbyxa, John Whitaker, såå snygga! HISSAR!

 

 Pannband från hööks, skitsnyggt!

 

 Kominations lindor från hööks, dom vita är såå snygga! Älskar att det är

kombination.

 

 Stigbyglar, kwick.out Man ser inte att det är säkerhetsstigbyglar. Men väldigt dyra! Över 800 kr typ! Stor hiss t.e.x om man är dressyrryttare. Stor hiss för mig!

 

 


 Australiensiska stigbyglar, foten lossnar eftersom stigbygeln är formad. Snygga, hissar.

 

 

 

  Aggi dissar. 

 

 Säkerhetsstigbyglar, gummisnodden lossnar när du trillar av. JÄTTEFULA! Och himlans dyra för att vara så fula! 239 kr på hööks! Det finns andra säkerhetsstigbyglar som e snyggare. Kanske på en ridskoleponny.

 

 Vanliga stigbyglar. Man vet inte hur foten ska sitta, och ingen säkerhet alls! Nej, dom dissar jag helt o hållet!

 

Pessoabett, jag tycker att det är snyggt, men skulle aldrig rida med ett sånt! Har sett massa ponnyer soom har på yttersta ringen! Kan ni fatta?! nej STOR DISS!

 

 Bettskivor 15 kr på hööks. Köp ett bett som har fasta ringar istället, såå fult med bettskivor! DISSAR TOTALT!

 

Vojlock, det är nog världens fulaste hästsak! Extra fult är det när storhästar har det!

    Reflexgrimmor, så grymt fula! Förlåt, men jag dissar dom!

 

Dyon träns, nej är skitfult! DISSAR!

 

Ja, det var den hissen o dissen det.

 

//Aggi

 

 

 

Av Aggi - 28 oktober 2012 00:01

Coolt, godnatt jao

Av Aggi - 28 oktober 2012 00:01

Coolt, godnatt jao

Av Aggi - 26 oktober 2012 19:41

 
~Du finns alltid kvar hos mig Nollan~    

Av Aggi - 25 oktober 2012 18:12

Hej. Jag vet inte om jag kanske vill ha rosa outfit på sandra elr grön, blev sugen på grönt nu!

Elr rött, blått?

Hjälp! Kan inte bestämma mig!


MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LMMIRAGE SCHABRAK ALLROUND LMMIRAGE LINDOR I 4-PACK LMPANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDERGRIMSKAFT BOMULL 2 METER THREE CROWN rosa






 Det gröna pannbandet (fanns bara den bilden.)

PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDERMIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LMMIRAGE LINDOR I 4-PACK LMMIRAGE SCHABRAK ALLROUND LMBOOTS CLASSIC EQUINE SHOW

Grönt.




GRIMSKAFT BOMULL 2 METER THREE CROWN  PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDER det röda pannbandet





         PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ BRUNT LÄDER  blått, någon av grimmorna GRIMSKAFT BOMULL 2 METER THREE CROWNÅhh, snälla hjälp mig!












 

//Aggi





:O

Av Aggi - 19 oktober 2012 20:55

Snälla kan någon ge mig den här underbara ponnyn?!



Underbar tävlingsponny. Hästar säljes
Underbar tävlingsponny. Hästar säljes
 
75 000 kostar han, en valack född 99, c-ponny Lurvas heter han. Inriktning: Hoppning
 Jag dör lite...   
Av Aggi - 15 oktober 2012 19:15

Hejsan svejsan jao ;)

Jag hade tänkt visa lite saker som jag gärna skulle vilja ha/köpa men jag hade iaf tänkt önska mig dom i julklapp (vet att det är lång tid kvar då, men endå :D)


Enjoy :)


Saker till hästen:

 Aachenträns Allington Claridge House ® 379 :- Ponny

Har velat ha det en längre tid, måste köpas om jag inte får det i julklapp. Det är rätt så billgt tkr jag.MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LM  Rosa Mirage benskydd 4 pack från Charlies häst o hund. Strl ponny 449:- 

MIRAGE SCHABRAK ALLROUND LMMatchande rosa mirage schabrak allround cob, (finns bara i cob o full). 399:-   Från Charlies

MIRAGE LINDOR I 4-PACK LM Rosa miarge lindor 4 pack. (tänkte att man kan rida dressyr i lindorna o hoppa i benskydden, ska andvända dom när jag hyr häst nästa år, hade tänkt hyra Sandra, hon skulle bli snygg i den rosa färgen tkr jag) 249 :- på charlies


BOOTS CLASSIC EQUINE SHOW  Matchande boots, oxå från charlies, 349 :-



PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ BRUNT LÄDER  Rosa pannband "bling bling" från charlies. 249 :-

(det var en hel outfit som enligt mig, är väldigt snygg, jag älskar starka färger!)


  Disco grimma från hööks 89 :- strl cob, då alla säger att dom är små i storlekarna och att man ska ta en strl större än vad man brukar ha.


RepImage01grimma med tyglar från hööks, 179 :- strl M


Mums vad snyggt allt skulle bli på Sandra, men dock väldigt dyrt... Åhh, om man endå va rik!

Tillsammans så kostar alla sakerna till hästen: 2342 kr! OMFG!


Till mig:


  Ridstrumpor  CRW® 69 :-  Från hööks strl 35-39



  Ridhjälm Coolmax CRW® 679 :- Från hööks (Lättviktsridhjälm, trepunktsfäste, storleksjustering, ventilation fram o bak, vikt ca 400 gram.) Strl Small


 Ridbyxa, helskodd från hööks, 549 :- strl 140

Girls Solana Beach Mist  Hollister parfym, Solana Beach Mist (typ?)





Girls Zuma Beach DressKlänning från hollister (till sommaren) Mörk turkos. Strl xs (så klart :D)


 Jeans, super skinny, 199 :- på H&M Strl 140 elr 134



Det va allt för mig, ha det bra :)


//Aggi




Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards