aggicarlsson

Alla inlägg under november 2013

Av Aggi - 30 november 2013 19:36

Hej. Förlåt för den halvdåliga uppdateringen. Men igår så hade jag verkligen inte tid för jag var i skolan, sen var jag ned Tilda o lova hela kvällen. Men idag så har jag varit i stallet. Red dressyr på Balder. Gick faktiskt bra, han lyssnade bra och var inte så seg. Fick honom på tygeln nån gång oxå. Just nu sitter jag o äter lite mackor till midda för jag åt sen lunch så a. Ikväll så ska jag vara med lova, för hennes föräldrar är borta och kommer hem inatt så jag ska typ vara barnvakt hahah.
Mer update kommer imorrn eller ikväll :)

.

Av Aggi - 30 november 2013 01:15


 

Finaste Dim. Du ska veta att du är mycket saknad av alla oss på ridskolan.

Av Aggi - 28 november 2013 19:54

tja tja bloggeen, nä driver. Men tjena. Idag är det torsdag, eller den är nästan slut. Imorrn är det fredag och sen helg! Veckan har gått skitsnabbt jue! Imorrn så börjar jag 08.35 fem min senare än vanligt, fattar inte varför man får en sovmorgon på 5 min, hur hade lärarna tänkt där liksom? Sen på lördag drar jag till stallet som vanligt med esther, astrid o amanda. Dressyr på balder, tror jag rider med sporrarna då..

På söndag är inget planerat, tror jag bara är hemma och chillar typ.


Nu ska jag plugga lite svenska sen lägga mig i soffan och kolla på tv typ.

ciaooo

  Lalla och manilla får stå för bilden idag :D

Av Aggi - 27 november 2013 21:50

Hej. Då var onsdagen avklarad, om två dagar är det fredag, sen helg och på söndag är det första advent! Tycker veckorna har gått jättefort. Fast det ju ioförsig ganska skönt haha.

Imorrn börjar jag som vanligt 08.30, slutar 14.40 tror jag, torsdagar är jättesköna för först så har vi NO, sen svenska eller SO typ och sen på eftermiddagen så har vi hemkunskap i nästan 2 h :D Chill dag typ, nästan lika bra som fredag för hemkunskap är skitkul oh vi slutar inte så jättesent.

Måste sova snart men vi hörs

xoxo aggi

 

Av Aggi - 27 november 2013 21:49

Här kommer ett inlägg om mina Victorias secret haha.
Köpte en ny idag när jag var med Elin :)

Such a flirt. Den ska lukta starfruit & white orchid typ.

Pure seduction. Den ska lukta red plum & freesia

Aqua kiss. Den ska lukta rain-kissed freesia & daisy

Pure daydream. Den ska lukta pearl orchid & pink currant.


Jag satte dom i ordning, eller alltså jg fick such a flirt först, sen pure seduction osv. Pure daydream köpte jag idag med Elin :)

Av Aggi - 26 november 2013 21:30

har precis hoppat ur duschen och bloggar lite snabbt. Idag var jag i skolan som vanligt, sen var jag med tilda, vi gjorde muffins och kollade på revolt och så har jag pluggat lite och chillat typ :)

Imorrn så börjar jag 08.30 som vanligt, vilket betyder att jag måste sova om typ 30 min eller nått men jag ska kolla på tv och plugga lite till mitt matteprov, fuck matte. Mitt sämsta ämne typ hah :D


A men vi hörs imorrn

xoxo aggi


   

Av Aggi - 25 november 2013 16:42

Hej. Kom hem från skolan för kanske en halvtimme sen. Har gjort lite fika och sitter o kollar på scrubs, mainstream.
Ikväll ska jag kanske vara med nån kommit och plugga typ. Har spanska förhör imorrn som jag måste träna till.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards