aggicarlsson

Alla inlägg under september 2013

Av Aggi - 30 september 2013 20:33

hej. Astrid skicka lite bilder från i somras när vi hyrde häst, här kommer dom                 HAHAHAH bakbenet :D





























Av Aggi - 29 september 2013 22:22

Hej. Idag så har jag sprungit Lidingö loppet, 3 km och jag kom nånstans i mitten av alla. Och jag är fett glad över att jag klarade de för jag hade inte tränat nånting innan så a. Men jag kom runt på typ 17 min eller nått sånt. Sen så har jag kollat klart på alla avsnitt av teen wolf och nu så vet jag inte vad jag ska kolla på.. :(
Sen så har jag pluggat lite och nu ska jag sova. Börjar 09.20 imorrn *happy face*
Xoxo aggi



         

Lite härliga bilder från i somras, fan det borde vara sommar nu!

Av Aggi - 28 september 2013 23:28

Hej. Idag va jag i stallet, fick rida Sandra, red med sporrar det fick rätt bra. Sen så åkte jag hem bytta om duschade osv och så åkte jag, Esther, Astrid o Amanda till grönan. Hade sktkul. Jag tvingade Esther att åka jetline och jag ville åka Insane men ingen ville åka den med mig :(
Imorrn så ska jag springa Lidingö loppet, 3 km typ. Så jag måste verkligen sova nu, vi ska åka hemifrån vid nio så a
Xoxo aggi

Av Aggi - 27 september 2013 23:32

  Hej. Idag så har jag varit i skolan. Vi sluta halv tre. Och vi har fått en so läxa som är till nästa fredag, sen innan höstlovet så ska vi ha so prov:( och så fick vi en matteläxa som ska va klar på onsdag och så skulle man göra klart ett papper tills på onsdag så då tog jag hem och ska jobba så att jag är säker på att jag hinner. Imorrn så är de lördag ovh först så ska jag o Amanda till stallet. Esther o Astrid skulle till deras skola typ. Och sen så ska vi åka hem duscha osv. Och sen så drar vi och hämtar Esther o Astrid och så ska vi åka till grönan! Är fett taggad. Btw världens bästa pappa har fixat one direction biljetter till deras konsert i juni. Ska bli så jävla kul! A men måste sova nu
Xoxo aggi

Av Aggi - 26 september 2013 23:30

pike från ginas gran prix collction

 

schabrak gina tricot grand prix collction

 

 apsnygga ridstövlar från hööks

 

xoxo aggi

 


Av Aggi - 26 september 2013 17:16

Tycker så himla synd om min älskling. Hon kan knappt äta, hon vill slicka sig på såret men hon kan inte och blir helt desperat. Det är inte samma katt som förut.

Av Aggi - 26 september 2013 07:52

Hej. Snart så ska jag o mamma lämna spinky hos veterinären, hos ska kastreras och sen efter skolan så ska jag åka o hämta min älskling.
A men nu ska vi g
Xoxo aggi

Av Aggi - 25 september 2013 14:30

Hej. Kom hem från skolan för typ 20 min sen och nu så ska jag chilla lite och sen så har jag träning. Det va iaf skitkul idag på kärsön. Vi fick orientera lite o vår grupp va fan bäst :D 

Sen så fick man göra en gryta, den va helt ok men emanuel råkade hälla i skitmycket peppar i den första. Sen så skulle man göra en till så det räckte till alla och då så tog vi inte så mycket peppar :D

A men nu ska jag kolla på teen wolf eller nått

xoxo aggi

   

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards