aggicarlsson

Alla inlägg under december 2013

Av Aggi - 31 december 2013 16:51

Hej.


Idag på nyårsafton så ska jag somsagt till mina släktingar i danderyd typ..

Sov till 12 idag igen haha.

Sen var jag med Lova ett tag och ladda ner lite musik till mboilen osv. Sen har jag duschat o nu bloggar jag. Ska snart klä på mig och sminka mig. Valde att ta den svarta tröjan. Den vita är lite mer somrig och den svarta med nyår typ. Glad över att jag kunde bestämma mig tillslut iaf :D


Kanske kommer upp nått inlägg ikväll eller imorrn :)

Vi hörs

/Aggi

 

Av Aggi - 31 december 2013 14:30

Försöker desperat komma på ett nyårslöfte, kanske kan vara att jag ska få bätte betyg, tex försöka att få C i alla ämnen, eller komma runt på en 60 cm clear round på sandra med minst 4 fel (i hoppning så räknas ett fel som 4, fråga inte varför) 

A men kanske nått sånt haha

xoxo aggi

 

Av Aggi - 31 december 2013 02:14

Hej.
Idag har jag varit med Lova. Jag vaknade vid 12 typ och så åt jag frukost sen kom hon till mig vid 1 kanske. Sen efter lunch så åkte jag, lova o pappa till gallerian som ligger under tele2 arena. Den heter typ 12 , skitkonstigt namn jag vet haha. Men dom har bla O-learys där och då har dom fixat med bowling banor och minigolf banor. Så vi spelade minigolf. Skitkul. Dom hade tagit med dom byggnader som var mest kända i Stockholm/Sverige
Dom hade tex Globen, tele2 arena, Stockholms stadion, Sergelstorg fontän grejen typ.

Tog bara bild på stadion heheh
Imorrn så är det nyårsafton och jag ska till mina släktingar. Tror det kan bli ganska roligt faktiskt haha.
Men jag uppdaterar mer imorrn :)
/Aggi

Av Aggi - 31 december 2013 02:08

Imorrn är det som ni nog vet nyårsafton. Jag var hemma hos lova idag för jag skulle låna nån fin top att ha på mig imorrn för jag se seriöst ingenting typ. Hittade två saker som jag verkligen tyckte om. Men jag kan inte bestämma mig!
Kommentera vad ni tycker.

Tänkte ha vita jeans till mörka tröjan om jag tar den bara så ni vet, o svarta jeans om jag tar den vita

Igga mitt face

Av Aggi - 31 december 2013 01:30

1. Några av mina närmsta vänner är bajare och gnagare tyvärr.

2. Jag har skitkorta naglar

3. Jag är bara ca 150 cm

4. Jag är typ besatt av att borsta håret, lol

5. När jag var jätteliten så fick jag träffa djurgårns förra målvakt, Pa Dembo Touray. Pappa har t.o.m en bild på det nånstans här hemma nånstans :D

 

   

Av Aggi - 29 december 2013 23:56

                     

Tack för att du finns finaste bästa vän   

Av Aggi - 29 december 2013 13:31

         


 

     

Amadouuuuu, JAWO, JAWO, JAWO! Han gör alla våra mååål!

:/

Av Aggi - 29 december 2013 01:24

Trots förlust så är vi ändå bäst! 

1-1 slutade matchen + förlängning. Vilket ledde till straffar. Förlust för Dif tyvärr.


Måste gå och lägga mig på direkten eftersom jag är lite halvsjuk :/

/aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards