aggicarlsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Aggi - 27 februari 2013 20:19

     

Av Aggi - 25 februari 2013 10:39

Anonym: Kommer nån i din familj från nått annat land?

svar: aa, min mamma är från Italien så jag kan prata italienska :)


Rebecca: Hur mkt älskar du hollister på en skala 1-10?

svar: 10 :)


anonym: känner du några fjortisar?

svar: hahaha aa, kanske 3-4 stycken :)


Någon som är 12 år: Hur länge har du ridit? Hur gammal är Nellye och Sandra? Kan inte du göra ett inlägg om alla ponnyer i stallet, om deras egenskaper och så? Jag tycker du är skitsnygg och jättesöt! 

Svar: 1: jag har ridit i snart 5 år. 2: Nellye är född 2002 så hon blir 11 iår, ett år yngre än mig :) Sandra är 18 tror jag men nånstans mellan 16-19 år. 3: ja det kan jag nog göra :) 4: tack så mycket :)


Anonym: Har du Instagram?

Svar: ja det har jag, jag heter @aaaggii och @aaaggii_privaat


Anonym: Vad tycker du om fjortisar?

Svar: Jag tycker att dom är grymt jobbiga o störande, man orkar inte ens se på dom


Anonym: Ve är din bff?

Svar: Jag har väldigt många bffs: Emelie min broder, Issa min andra broder, jessica min tredje broder, Esther min andra halva, mathilda bror, Lova bror, tilda bror, ebbiss (ebba) pch Linnea bror :)


Anonym: har d ngt syskon, isåfall, vad heter hon/han? ålder?

Svar: jag har en lillebror som är 7 år och heter tobias :)


:) hur blev du så söt?

svar: haha tcak men det vet jag inte :D


Lillie: Vad är din största dröm?

Svar: min största dröm är nog att bli världsmästare i hoppning/dressyr, få en egen häst eller att träffa One Direction :)


Ja, där har ni alla svaren :)
/Aggi

Av Aggi - 25 februari 2013 10:30


Av Aggi - 23 februari 2013 23:54

Idag red jg två ridpass-2 h för att förra v så var jag i björnriket o åkte skidor. Första lektionen red jag Nellye. Vi red serpentinbågar över medelinjen. Först trav i lättsits och sen i galopp lättsits. Det gick bra. Hon var pigg och lyssnade bra. Andra ridpasset red jag Sandra. Vi red mycket utan stigbyglar och tränade galoppfattningar. Det gick bra Sandra var oxå pigg och glad 
Jag red med mitt Jacson schabrak o hon va jättesnygg i det, de va lite litet i storleken bara, men det funkade 
Bilder på mig dim o pepsi 
/aggi

Av Aggi - 23 februari 2013 18:34

Förlåt för dålig uppdatering, berättar om rdipasset senare 

//Aggi

Av Aggi - 19 februari 2013 18:19

Kolla vad som landade hos mig idag!

Dock har jag fortfarande grymt ont i huvudet :/

Men det piggade upp litegrann iaf :D  Jacson schabraket :D

Av Aggi - 19 februari 2013 15:16

Hej. Idag fick jag gå hem från skolan ungefär 1 h o 30 min innan vi skulle sluta. Fick en sån himla huvudvärk så jag gick hem. Var tvungenatt gå till biblioteket för idag var det den sista dagen jag kunde lämna mina böcker. Så var jag oxå tvungen att hämta min lillebror på fritids eftersom han oxå mådde dåligt. Han var sjuk medans jag var i fjällen med Tilda. Det är jättemånga i min klass som är sjuka, jag, Alexandra, Jesper, Jessica, Emelie och nån mer men minns inte vem. Aja nu sittervjag o tittar på ice age :D har tagit feber ersättande medicin så jag ska bli bättre. Juste, spamma mig med frågor till frågestunden!Tråkigt inlägg men aja/aggi

Av Aggi - 17 februari 2013 20:18

Hej förlåt för så dålig uppdatering. Men jag har glömt bort o säga att i torsdags åkte jag, pappa, min granne tilda o hennes pappa till Björnrike för att åka skidor. Vi var där torsdag-söndag. Vi hade studiedag på fredan så vi åkte vid fyra tiden o var framme vid 10. Det tog 7 h ungefär för vi stannade en massa gånger för att gå på toa, köpa dricka o äta middag. Det fanns jättemånga, långa sköna backar. Det fanns oxå en skicross-bana som jag o Tilda åkte på. Om ni undrar vad en skicross bana är så är det som en bana med en massa gupp som man åker på. Jag tror pappa filmade mig o Tilda så kan ni få se lite. Vi hade iaf skitkul!

//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards