aggicarlsson

Direktlänk till inlägg 10 november 2015

Bad update

Av Aggi - 10 november 2015 23:38

Sorry sorry för den halvdåliga uppdateringen.

Hann inte riktigt uppdatera ordentligt igår och idag har jag inte riktigt orkat.

Igår så var jag först i skolan som vanligt. Sen var jag och Ippa hemma hos mig i nån timme och sen mötte vi upp laget och åkte till Globen eftersom vi skulle på fotbollsgalan.
Vi käkade lite på donken först o var ett tag i Globen gallerian o sen gick vi till Galan runt kvart i 8 o den började 8.

Vi hade väldigt kul och det var kul att göra något när vi i laget inte spelar fotboll utan gör något annat och har superroligt tillsammans.

Idag har jag varit i skolan, och sen efter det så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Jätteskönt att bara ha en ledig dag utan träningar o plugg osv så man verkligen kan ta det lugnt.

Imorrn är det onsdag och jag börjar skolan vid 08.30 och slutar sen runt 15 nån gång.
Efter skolan har jag inte något speciellt planerat förutom att jag har fotbollsträning på kvällen.

Nu ska jag sova så jag får i mig lite sömn till imorrn ;))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aggi - 20 november 2015 17:15

Åh va härligt med fredag igen!   Den här veckan rann iväg hur snabbt som helst, riktigt skönt ;)   Igår hann jag inte riktigt blogga ordentligt men ah jag gjorde inget speciellt förutom att vi var på gymnasiemässan med skolan och sen på kväll...

Av Aggi - 19 november 2015 07:00

  Miriam Bryant - Stationen    Detta är egentligen Ison och Filles låt men Miriam gjorde om den i Så Mycket Bättre. ...

Av Aggi - 18 november 2015 22:11


Onsdagen över och nu är det bara två skoldagar kvar tills det är helg!   Imorrn så har vi dessutom ingen lång skoldag då vi endast har förmiddagslektioner för direkt efter lunch så ska vi åka till en gymnasiemässa där vi ska spendera resten av ef...

Av Aggi - 17 november 2015 22:02

Tisdagen över och halva skolveckan har nästan gått ;)) Haha nä men imorrn är det redan onsdag, känns som att dagarna har gått jättesnabbt.   Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt, sen har jag varit hemma, kollat lite tv och bara tagit det...

Av Aggi - 16 november 2015 21:56


Fy satan vad blöt jag var idag efter jag kom hem från min fotbollsträning, det regnade konstant under hela träningen. Inte särskilt mysigt haha.   Aja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var jag hemma i nån timme och bara chillade framf...

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards