aggicarlsson

Alla inlägg under oktober 2015

Av Aggi - 31 oktober 2015 08:00


 SödraSidan - Till Slut

Av Aggi - 30 oktober 2015 23:09

Jahapp fredagen över o nu helg.

 

Under dagen har jag varit hemma och tagit det lugnt mestadels. Mötte upp Ippa vid 4 och åkte in till Hööks. Mina ridstövlar som jag har nu är extremt slitna och dragkedjan på ena har även gått sönder så ah jag var i behov av ett par nya.

Hade först tänkt köpa ett par svarta med snörning, men dom fanns inte i 37/38 så istället köpte jag ett par bruna, köpte även bruna sporremmar då jag bara haft svarta förut.

 

Sen har vi haft gäster på middag och ah mycket mer än så har jag inte gjort idag.

 

Imorrn så händer det en del tho, ska möta upp lite kompisar på förmiddan och först gå på Djurgårn-Sundsvall och efter det så spelar även Djurgårn hockey en match mot Karlskrona på Globen, så det blir dubbelDIF ;))

Och efter matcherna så ska Ippa, Frida och Alicia hem till mig då dom ska på middag hos mig + deras familjer och sen så ska även Ippa sova hos mig. 


Så under morgondagen blir det knappt nån sekund utan att jag gör något haha.

 

    

Av Aggi - 30 oktober 2015 07:00












Foto: Astrid Persson

Av Aggi - 29 oktober 2015 21:21

Halli hallå!

Idag har det varit en riktig chilldag för mig. Gick upp sent, åt frukost/lunch framför tvn. Har hunnit se ex antal filmer under dagen haha.

Nä men jag har ipricip inte gjort nånting idag.

 

Imorrn däremot så ska jag kanske in till stan, sen på kvällen har vi lite gäster på middag, och senare under kvällen så ska jag kanske träffa lite kompisar.

 

Usch det känns som att den här veckan har gått skitsnabbt, imorrn är det liksom redan fredag.

Känns som att lovet börjjade typ igår :((  Aja, ju snabbare allt går desto snabbare kommer julen och jullovet! Älskar julen, allt e så vitt o fint o mysigt.

   

Ca 1 års gamla bilder på mig o Sandra 

Av Aggi - 28 oktober 2015 07:00









Foto: Astrid Persson

Av Aggi - 28 oktober 2015 00:56

Här har det varit lite halvtaskig uppdatering.

Men idag har iaf hunnit vara inne i stan med Ippa och Elin, efter det åt vi middag hemma hos Elin och sen träffade vi lite andra kompisar och bara tog de lugnt med dom hela kvällen.

Imorrn ska jag kanske träffa Issa och Linnea och åka en snabbis till stan eller något sånt.
Sen på kvällen har jag fotvollsträning och annars lär det väl inte hända något speciellt.

Nu borde jag sova.. ;))

Av Aggi - 26 oktober 2015 07:00









 

Foto: Astrid Persson

Av Aggi - 25 oktober 2015 22:45

         

   

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards